576- Rossmann, Rival de Loop, Regeneration, Reichhaltige Augencreme (Krem pod oczy)




Instagram

Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was recenzję Rossmann, Rival de Loop, Regeneration, Reichhaltige Augencreme (Krem pod oczy)





Informacje od producenta:
Rival de Loop Regeneration krem pod oczy ze świeżymi komórkami z dyni i kompleksem lipidowym to bogata, nawilżająca, intensywna pielęgnacja, dostosowana do potrzeb bardzo suchej skóry.
Intensywnie pielęgnuje skórę i chroni ją przed utratą wilgoci. Świeże komórki z dyni koją skórę i zapobiegają powstawaniu małych zmarszczek.
Są bogate w beta - karoten oraz minerały i pierwiastki śladowe. Dzięki ich zdolności do wyłapywania wolnych rodników, skóra jest chroniona przed przedwczesnym, uwarunkowanym wpływem światła starzeniem. Aloes dostarcza dobroczynnego nawilżenia.
Efekt: przy regularnym stosowaniu wygląd zmarszczek może ulec złagodzeniu. Skóra sprawia wrażenie odczuwalnie odprężonej i wyraźnie bardziej witalnej, świeższej i gładszej. 

Skład:
Aqua, Glycine Soja Oil, Polyglyceryl-6-Stearate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Sorbitol, Decyl Oleate, Simmondsia Cinensis Seed Oil, Squalane, Tocopheryl Acetate, Vitis Viniferea Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Oenothera Biennis Oil, Phenoxyethanol, Panthenol, Carbomer, Cucurbita Pepo Fruit Extract, Sodium Cetearyl Sulfate, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, Allantoin, Sodium Hydroxide, Arachis Hypogaea Oil, Disodium EDTA, Daucus Carota Sativa roqt Extract, Biosaccharide Gum-1, Isopropyl Myristate, Pantolactone, Sorbic Acid, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Glyceryl Stearate, Glyceryl Oleate, Beta-Carotene, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate.

Cena:
7zł / 15ml

Moja opinia:

Opakowanie bardzo wygodne, higieniczna miękka tubka z której z łatwością wydobywa się produkt. Ja ten krem pod oczy kupiłam w czasie promocji za 4,50 zł. Krem jest bardzo wydajny, mała ilość wystarczy by dokładnie nawilżyć okolice oczu. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu pod oczami. Nie podrażnia oraz nie powoduje nadmiernej opuchlizny, lecz nie zapobiega regularnemu powstawaniu. Krem ma bardzo przyjemny skład co mi osobiście bardzo odpowiada za taką cenę. Niestety nie mamy na co liczyć, że krem spłyci nasze zmarszczki mimiczne. Jak dla okolicy oczu, która nie jest wymagająca i dość młoda jak w moim przypadku to ten krem jest wystarczający, lecz mimo wszystko będę szukała czegoś bardziej konkretnego. 











Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Mam wersję hydro i jak na moje wymagania jest całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cenę chętnie wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam zolta wersje tego kremu i uzywam ja na dzien, a na noc masc z wit a :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej firmy miałam tylko dwufazowy płyn do demakijażu. Tego produktu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slyszalam juz o nim, musze wreszcie wyprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)