586- Elfa, Green Pharmacy, Olejek łopianowy z czerwoną papryką




Instagram

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was recenzję Elfa, Green Pharmacy, Olejek łopianowy z czerwoną papryką




Informacje od producenta:
Naturalny olejek łopianowy w połączeniu z naturalnym ekstraktem czerwonej papryki tworzą skuteczny preparat o sprawdzonym wzmacniającym i pobudzającym działaniu na włosy. Dzięki regularnemu stosowaniu olejek wyraźnie wzmacnia osłabione włosy i stymuluje ich wzrost. Czerwona papryka pobudza mikro-cyrkulacje krwi co ułatwia przenikanie dobroczynnych składników oleju łopianowego w głąb cebulek włosowych. Włosy stają się gęstsze, mocniejsze, lśniące i pełne życia. Odpowiedni pielęgnowane dobrze się rozczesują i lepiej układają. 

Skład:
Vegetable oil. SC-CO2 - extract Arctium Lappa (Burdock), Capsium Annuin Resih BHT

Cena:
ok. 5zł / 100ml

Moja opinia:
Po olejek sięgnęłam, ponieważ liczyłam na szybszy przyrost włosów. Niestety troszeczkę się zawiodłam. Spodziewałam się widocznych efektów, chociaż odrobinkę… Niestety zużyłam cała buteleczkę, nakładałam olej na swoją skórę głowy, a nawet na resztę włosów by dodatkowo je nawilżyć, niestety mimo 1,5 miesiąca stosowania nie zauważyłam efektów szybszego przyrostu. Mimo wszystko olej cudownie nawilżał, lecz jest niewydajny, ja mimo niedługich włosów uważam, że za szybko się zużył w porównaniu do innych olei. Ratuje ten olejek jego cena, że mimo szybkiego zużycia sięgnę po kolejną butelkę już nie licząc na przyśpieszony przyrost, a nawilżenie.










Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. ja też używałam i naprawdę szybko się zużywa :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo szkoda, ze nie osiągnęłaś tego czego chciałaś, moje włosy naturalnie szybko rosną.

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)