609- Avon, Glimmerstick Eye Liner (Konturówka do oczu)



Instagram



Witajcie dziewczyny!


W jednym projekcie denko pokazywałam Wam kredkę do oczu z Avonu niestety nie byłam z niej zadowolona, kolor bardzo mi się Ne podobał, praca z kredką także w dodatku opakowanie szybko się zniszczyło i kredki nawet nie dałam rady zużyć więc trafiła do śmieci. Dziś przedstawiam Wam kolejne podejście do produktu Avon.

Avon, Glimmerstick Eye Liner (Konturówka do oczu)

Informacje od producenta:
Miękka konturówka o kremowej konsystencji, służy do obrysowywania konturu oczu. Nie rozmazuje się jest trwała, łatwo się rozprowadza. Posiada wygodna ruchoma oprawkę, dzięki której konturówki nie trzeba temperować. 
Dostępna w odcieniach :
 
- Blackest Black
 
- Cosmic Brown
 
- Starry Night Blue
 
- Saturn Grey
 
- Majestic Plum
 

Cena:
18,90zł / 0,28g


Strona internetowa producenta:

Kredka zamknięta jest w czarnym opakowaniu, wysuwana. Ja wybrałam odcień brązu, który mi pasuje idealnie do zagęszczania linii rzęs. Odcień jest typowo chłodny w zależności od tego jak dociśniemy kredkę pigmentacja jest różna, można uzyskać delikatny cień brązu bądź bardzo głęboki brąz. Jestem bardzo zadowolona z niej ponieważ łatwo i szybko mogę zagęścić linię rzęs. Jest to dosłownie 30 sekund i oczy są znacznie wyraźniejsze. Jak wiecie ja makijaże noszę dość długo, zawsze zależy mi na trwałości produktów kolorowych więc i w tej kredce pokładałam ogromne nadzieje, że do końca dnia się nie rozmaże. Na szczęście sprawdza się świetnie. Spokojnie utrzymuje się cały dzień. Nie traci pigmentu na oku w ciągu dnia, co bardzo mi się podoba. Z czystym sercem mogę polecić Wam ten produkt. Kredka sama w sobie jest dość miękka,  więc nie czujemy podrażnienia w czasie aplikacji jej.














Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Miałam praktycznie identyczny produkt od MUA. Nie wiedziałam, że Avon również posiada taka kredkę w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś kredkę z Avon-u i niestety nie sprawdziła się

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś ten produkt, ale się u mnie nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kolorówkę z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem wierna mojego linerowi z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od avonu trzymam się z daleka :(

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)