615- Maska Algowa peel-off z kakao




Instagram



Cześć dziewczyny!

Dziś przygotowałam dla Was kolejną recenzję, tym razem oczywiście coś z mojej dodatkowej pielęgnacji twarzy.

Strona internetowa producenta:



Informacje od producenta:
Maska algowa peel-off kakaowa Nie bez powodu prawie 2000 lat temu kakao było nazywane przez Majów "pokarmem dla bogów". Wykorzystanie kakao w zabiegach kosmetycznych można określić jako aplikowanie pysznego jedzenia na skórę. Poddając się temu zabiegowi można poczuć i rozkoszować się słodkościami bez spożywania kalorycznej czekolady.
Maska algowa peel off kakaowa posiada silne działanie odmładzające i rewitalizujące. Doskonale oczyszcza cerę, nawilża ją i odżywia. Idealna w pielęgnacji skóry zwiotczałej, starzejącej się i/lub wrażliwej, wymagającej intensywnej stymulacji i głębokiego nawilżenia
Nasiona kakaowca posiadają bogaty skład biochemiczny. Zawierają ponad 800 molekuł o właściwościach nawilżających, tonizujących, rewitalizujących i regeneracyjnych.

Kakao zawiera:
· minerały i składniki mineralne: wapń, żelazo, magnez i fosfor. Czekolada jest bogata w magnez. Eksperci odkryli powiązania między brakiem tych składników mineralnych a stanem napięcia przedmiesiączkowego. Dlatego wiele kobiet uważa, że czekolada pomaga im poprawić samopoczucie w szczególności przed miesiączką lub kiedy są zestresowane.
· witaminy A, E i z grupy B;
· serotoninę: zapewnia spokój i daje uczucie szczęścia. Czekolada zawiera Tryptophan, który jest wykorzystywany przez mózg do wytwarzania neuroprzekaźnika zwanego serotoniną. Wysoki poziom serotoniny wywołuje uczucie szczęścia.
· phenylethylamine Podczas gdy tryptophan może być uznany jako "czekoladowa ecstasy" inny składnik chemiczny phenylethylamine uzyskał przydomek "czekoladowa amfetamina". Wysoki poziom tego neuroprzekaźnika pomaga wywołać uczucie podekscytowania.
· substancje aromatyczne.  

Skład:
Monthae, Solum Diatomeae (Diatomaceous Earth/Terrede Diatomées) - Algin - Calcium Sulfate - TheobromaCacao (Cacoa) Seed Powder, Tetrasodium Pyrophosphate - Trisodium Phosphate

Jak wiecie ja jestem ogromną fanką maseczek i dodatkowej pielęgnacji. Moja skóra mi się za to bardzo odwdzięcza i widzę różnice od kiery robię to regularnie. Dziś przedstawiam Wam mojego gościa po którego sięgam kiedy mam leniwy dzień i wiem, że mogę go ściągnąć z twarzy leżąc w łóżku.  Ta maseczka jest bardzo drobno zmielona i szybko się ją rozrabia z wodą, jest to dosłownie chwila roboty, a bardzo mi się podoba fakt, że maseczkę mogę zrobić sama. Rozprowadzam ją dość grubą warstwą dokładnie na całej twarzy, jak tylko widzę, że maseczka mi tężeje ściągam ją płatami z twarzy. Nie przetrzymuję jej zbyt długo ponieważ szybko wtedy pojawiają mi się zaczerwienienia na twarzy.  Skóra jest ładnie oczyszczona i odżywiona po tej maseczce. Podoba mi się efekt rozświetlenia, który uzyskuje bo dzięki temu często rezygnuję z makijażu na rzecz naturalności.  Najbardziej podoba mi się fakt, że po użyciu maseczki moja skóra jest bardzo miękka i jędrna. Malo, który produkt daje mi takie efekty. Lecz chyba najbardziej zadowala mnie fakt, że efekt oczyszczonej, rozświetlonej cery utrzymuje się dobre parę dni.








Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. z chęcią bym na sobie przetestowała jeszcze na dodatek te kakao :P

    ____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie bym ją wypróbowała :) Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo przyjemnie, może i ja sie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię maski z kakao i czekolady. Oba składniki zbawiennie działa na cerę. A do tego maska peel - off, to moja ulubiona. Fajnie się nakłada i fajnie zdejmuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, super, że możesz sobie odpuścić makijaż, też najbardziej cenię naturalność.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałąm jeszcze o takim połączeniu :D ale chętnie bym wypróbowałą :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)