Make Up For Ever, Ultra HD Concealer (Korektor pod oczy)


Cześć dziewczyny!

Dzisiaj mam dla Was produkt , który jest ze mną od grudnia. Kupiłam go skuszona wieloma recenzjami pozytywnymi na yt. Mowa tutaj o słynnym Make Up For Ever, Ultra HD Concealer (Korektor pod oczy)


 Informacje od producenta:
Korektor Ultra HD marki Make Up For Ever koryguje widoczność cienie pod oczami, wyrównuje koloryt konturu oka, maskuje oznaki zmęczenia, daje jednolity i rozświetlony rezultat. Unikalny kompleks 4K sprawia, że makijaż jest niewidoczny, naturalny i komfortowy. Długotrwała formuła łatwo wtapia się w skórę, a spojrzenie staje się świeże i wypoczęte.

Wiele dziewczyn wychwalało ten korektor, że jest lekki, ma super dobre krycia, nie wchodzi w zmarszczki, kupiłam sprawdziłam i się zawiodłam. Wybrałam kolor dość żółty by pasował do mojej karnacji i tak jestem z odcienia zadowolona, ale niestety poza lekkością nic się u mnie innego nie sprawdziło. Krycie należy do średnich w kierunku małego. Niestety nie przykrył moich cieni tak jak chciałam. Krycia nie da się budować, lecz właśnie najgorsze jest to, że stopień krycia obniża się w ciągu dnia. Jestem osobą, która nie posiada dużo zmarszczek pod oczami, niestety w tym przypadku zawiodłam się totalnie ponieważ korektor wchodził w zmarszczki, których nie widać gołym okiem, wyglądałam na zapuchniętą, przez podkreślanie zmarszczek wyglądałam jakbym miała 10 lat więcej. Jeśli chodzi o utrzymywanie się to tutaj też bez rewelacji, niestety korektor po 4 godzinach wyglądał źle pod oczami.











Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. W takim razie cieszę się, że się na niego nie skusiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt rzeczywiście nie jest powalający, szkoda, że nie sprawdził się lepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo szkoda ze sie nie spisal.;/

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)