Wielki powrót i parę słów wyjaśnienia!

Cześć wszystkim!

Na samym początku chyba zasługujecie na parę słów wyjaśnienia mojego nagłego zniknięcia. Mianowicie sporo się u mnie działo. Wiele się zmieniło. Przez ten cały czas bardzo brakowało mi blogowania. Dlatego postanowiłam wrócić do robienia tego co uwielbiam.

Przez ten cały czas jak tutaj była cisza pozmieniało się trochę u mnie. Sama nie wiem od czego zacząć. Zmieniłam mieszkanie, miejscowość. Mam teraz większy metraż, dużą kuchnię która pochłania mnie w kwestii gotowania, dodatkowo jestem w trakcie poszukiwań łóżka do sypialni, więc może coś polecacie?

Kolejną, chyba jedną z ważniejszych zmian w moim życiu była zmiana pracy. Tak, pracuję w swoim zawodzie. Wreszcie po długich poszukiwaniach udało się, ale tutaj nie będę się rozwodziła bo byłby to bardzo długi wpis.

Lecz najważniejsze mam już pierwszy rok studiów za sobą. Sesja za mną i czas zacząć robić zdjęcia oraz wstawiać wpisy! 

Jak widzicie moje życie obróciło się o 360 stopni, ale mam nadzieję, że teraz mój powrót będzie na stałe. A ja powrócę do Was z dużą ilością nowych wpisów.

Jeśli macie jakieś konkretne życzenia co do wpisów, czekam na wasze komentarze. 



Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Gratuluję zmian i życzę samych sukcesów. Też w trakcie przeprowadzi zniknęłam z blogosfery na dłuższy czas i doskonale Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie :) Pozdrawiam Kasia :)

      Usuń
  2. Życzę aby życie w nowym mieszkanku było jak najbardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Kasiu, fanie że wracasz, fajnie że ułożyło Ci się tak jak chciałaś. Teraz tylko pomału wracaj do nas, do blogowania. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wszystko szykuję by blog zaczął wracać do wcześniejszej "formy":) Pozdrawiam Kasia :)

      Usuń
  4. o proszę, świetnie! ja też dopiero co wróciłam do blogowania. ah, te zmiany. fajnie, ze jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja skończyłam magisterkę, 29 czerwca miałam obronę i mam nadzieję, że w moim życiu również się trochę pomiesza w związku z poszukiwaniem pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło Ciebie znów widzieć! :)) Czekam na pościaki! :D i bardzo gratuluję zmian! :*

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)