Makeup Revolution, Ultra 32 Shade Eyeshadow Palette (Paleta 32 cieni do oczu) W odcieniu Flawless


Cześć wszystkim!

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić mojego ulubieńca, który towarzyszy mi od grudnia. Mowa tutaj o palecie cieni Makeup Revolution, Ultra 32 Shade Eyeshadow Palette (Paleta 32 cieni do oczu) W odcieniu Flawless

 

Opis producenta:

Makeup Revolution Ultra 32 Shade Eyeshadow Palette to profesjonana paleta 32 cieni do powiek. Zawiera cienie błyszczące i matowe. Mocno napigmentowane, trwałe kolory. Idealne do wykonania dziennego i wieczorowego makijażu. Paleta dostępna jest w 2 wersjach kolorystycznych: `Flawless` oraz `Eyes like Angels`

 

Jak widzicie paleta zawiera 32 cienie, część z nich jest matowa, część błyszcząca, a część prawie, że metaliczna jeżeli będziemy je nakładać na mokro. Jeśli chodzi o plastik z którego wykonana jest paleta nie należy do najlepszych i fanki cudownych opakowań nie będą z tej jakości zadowolone, lecz dla mnie liczy się to co jest w środku. Za paletę zapłaciłam około 30zł i nie żałuję tego zakupu ponieważ ta paleta skradła moje serce, a nawet i oczy. Od kiedy ją mam prawie za każdym razem kiedy się maluję sięgam właśnie po nią.

Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, już mała ilość na pędzlu wystarczy by przenieść kolor z palety prosto na naszą powiekę. Coś co pokochałam w tych cieniach to fakt, że są w ciepłej tonacji co bardzo pasuje do mojej kolorystyki oczu jak i włosów.

Cienie matowe pięknie się blendują, parę ruchów pędzlem i mamy piękny dymek na oku. Jeśli chodzi o cienie błyszczące przepięknie się mienią na powiece i w moim przypadku nie potrzebują dodatkowej bazy by wybić ich piękno na oku.


Jeśli chodzi o trwałość to tutaj pokłony dla tej palety, kosztuje mało, a nie jedno wesele już przetańczyłam z tymi cieniami na powiekach.

 










Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Upatrzyłam tu wiele pięknych kolorów dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma piękne odcienie :) Mam wersję matową ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory ma ta paleta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne cienie, wolę takie od matowych, idealna paleta dla mnie gdybym umiała się malować

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię konsystencje tych metalicznych :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)