317- Konkurs- ogłoszenie wyników !



Instagram


Witajcie !

Nadszedł ten piękny moment i mogę ogłosić wyniki konkursu !
Mianowicie wczoraj dotarła do mnie paczuszka z Waszymi nagrodami. Jedna z dziewczyn wygranych pozwoliła mi otworzyć paczkę by sfotografować i pokazać, że faktycznie nagrody się zgadzają ;]
Jak wiecie firma WIBO była sponsorem konkursu za co bardzo serdecznie dziękuję. Jest to dla mnie bardzo miły zaszczyt nagrodzić moich czytelników Państwa produktami. 
Kochani na poniższych zdjęciach macie wszystko zaprezentowane jak przebiegało całe losowanie.
Niestety jedną z osób zgłaszających się nie spełniła obowiązkowych rzeczy. Bardzo mi przykro i proszę Was abyście czytali dokładnie wymogi i na spokojnie wypełniali wszystko !

Nie przedłużając !:
Paczka nr. 1 wędruje do - Agnieszka Me . ! Serdecznie gratuluje !
Paczka nr. - Czerwony wizaż ! Serdecznie gratuluję i dziękuję za możliwość otworzenia paczki !
Paczka nr. Ania Sz.- Serdecznie gratuluję !

Dziewczyny ze względu, że każda odpisała na mojego maila i mam już Wasze adresy, jutro z rana zostaną nadane paczki z nagrodami ! Mam nadzieję, że będziecie zadowolone z produktów i liczę, że wszystko do Was dotrze !

Dziękuje wszystkim uczestnikom i zapraszam do śledzenia bloga, ponieważ kolejny konkurs jest już w planach i może właśnie to Wy wygracie.


Dziękuję także sponsorowi i zachęcam wszystkich do odwiedzania ich strony :









  Nagroda nr. 1 wędruje do : Agnieszka Me






 Nagroda nr. 2 wędruje do Czerwony wizaż !




Nagroda nr. 3 wędruje do Ania Sz. !




Udostępnij ten post

13 komentarzy :

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)