332- Wibo, Dolls Lash Ultra Volume Mascara (Pogrubiający tusz do rzęs)




Instagram


Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was recenzję Wibo, Dolls Lash Ultra Volume Mascara (Pogrubiający tusz do rzęs)

Informacje od producenta:
Wielofunkcyjny tusz do rzęs: pogrubia, wydłuża i podkręca. Kształt szczoteczki pozwala na precyzyjną aplikację tuszu pokrywając rzęsy równomierną warstwą tuszu, nie pozostawiając nieestetycznych grudek. 



Cena:
10zł / 8g

Strona internetowa producenta:

Co ja myślę na temat tego produktu ?
No niestety , ale jest to jedna z maskara na których troszeczkę się zawiodłam i muszę przyznać, że u mnie totalnie się nie sprawdziła, lecz moja mama jest bardzo zadowolona z niej. Tusz niestety bardzo szybko zasechł i nie dało się go wykorzystać do końca. Ciężko pracował z moimi rzęsami i niestety nie miałm tak efektownego czarnego koloru jaki kocham i oczekuje od maskary. Uważam, że jest to produkt do dopracowania przez producenta, ponieważ nie wydłuża rzęs, ani nie daje efektu pogrubienia rzęs. Lecz mimo wszystko dla dziewczyn, których satysfakcjonuje efekt delikatnie podkreślonego oka ten produkt będzie bardzo dobry.  Muszę przyznać, że maskara nie osypuje się oraz nie odbija na dolnej i górnej powiece. Szczoteczkę na standardową, normalną, dopasowuje się ona do kształtu oka i wygodnie się z nią współpracuje.

Czy wrócę do tego produktu ?
Nie

Ocena:

5/10











Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. szkoda, że nie pokazałaś go na oczku, ale skoro jest takim średniakiem, to raczej i tak go nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co napisałaś mi również nie przypadła by do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam i raczej nie jestem nastawiona na jego zakup :c

    http://sapphireblog1.blogspot.com/2014/12/giveaway-z-echopaulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam. Szkoda że jest niezby fajny, bo opakowanie mi się bardzo spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm nie lubię takich szczoteczek tak więc raczej się nie skusze ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam. Ale od tuszu do rzęs oczekuję przede wszystkim pogrubienia rzęs i naprawdę czarnego koloru, a skoro ten tusz tego nie gwarantuje to raczej się na niego nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię mocno podkreślone rzęsy, więc u mnie odpada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam go nigdy, szkoda ,że efektu nie pokazałaś na swoich rzęsach

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, ze jest licha, bo mnie ciekawila...

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe czy u mnie by się sprawdził... zaryzykuję te parę złotych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam jeszcze tuszy Wibo, szkoda, że nie sprawdził się u Ciebie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  12. szczoteczka nie dla mnie, więc skoro średniaczek to nie będę próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie pokazałaś jak prezentuje się na rzęsach :) Sama nie miałam tego tuszu - chwilowo jestem zachwycona z produktu tego typu z Eveline Cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że się nie sprawdziła - a mogłaś dodać efekt na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nawet nie wiedziałam że taki istnieje :) szkoda, że nie wrzuciłaś zdjęć jak się na rzęsach prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię takich szczoteczek w tuszach .

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)