539- Eveline Laser Precision krem do precyzyjnej depilacji nóg




Instagram


Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was recenzję kremu do precyzyjnej depilacji nóg marki Eveline.


Strona internetowa producenta:

Moja opinia:

Ja do depilacji nóg używam depilatora i to właśnie on dba o moje nogi, lecz do okolic bikini nie sięgam po depilator, każda z nas wie, że tych strefach skóra jest bardziej wrażliwa, możemy ją szybko podrażnić i niestety czasem nawet maszynka za bardzo podrażnia skórę. Ja ten produkt uznałam, że wykorzystam właśnie do miejsc intymnych absolutnie nie żałuję. To jaka skóra jest gładka, bez zbędnych zaczerwienień i podrażnień. Niestety nie czekamy trzy minuty tylko musimy potrzymać krem na ciele około 15 minut by efekt był zadowalający. Krem doskonale usuwa włoski z powierzchni skóry, niepozostania podrażnionych miejsc czy małych Leszczków włosowych. Efekt takiej depilacji znacznie dłużej się utrzymuje niż przy użyciu zwykłej maszynki.  Myślę, że żadna z nas nie przepada za odrastającymi włoskami i dba regularnie o okolice intymne.  W czasie lata dłuższy okres między jedną depilacją, a drugą jest mile widziany, ponieważ wiadomo okolice bikini muszą ładnie wyglądać na plaży, a zbędne krostki, podrażnienia nie są mile widziane. Polecam ten produkt każdej kobiecie, która szuka czegoś delikatniejszego niż maszynka, dłuższego okresu odrastania włosów, oraz pragnie pożegnać się ze zbędnymi podrażnieniami. 
























Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Jak długo utrzymuje się efekt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealna gładkość do 4 dni, potem zaczynają się delikatne odrosty, ale one także wolno się wydobywają więc mamy spokój dość długi od golenia. W zależności od porostu włosków normalnie, utrzymywanie efektu będzie różne. jeżeli musiałaś wykonywać depilacje codziennie, bądź co 2 dzień ze względu na odrosty efekt będzie do 4 dni, jeżeli rzadziej, odrastanie automatycznie się wydłuży :)

      Usuń
  2. Dobra recenzja Kasiu. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś zraziłam się do tego typu produktów ale pojawia się coraz więcej pozytywnych opinii więc chyba warto ponownie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam krem w biało niebieskiej tubce z eveline i byłam zadowolona z usuwania włosków. nie podrażniał. i nie śmierdział.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię kremów do depilacji - uczulają mnie.

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)