321- Ulubieńcy Listopada 2014



Instagram

Witajcie !
Dzisiaj chciałam Was zaprosić na ULUBIEŃCÓW LISTOPADA 2014!
Nie jest tego dużo, nie chciałam szukać ulubieńców na przymus. W listopadzie górowała u mnie kolorówka, tak jak widzicie na poniższym zdjęciu.
Wszystkie produkty, pomijając żel ze świetlikiem i kolagenem miały swój debiut na blogu.
Paletka z Lovely jest totalnym ulubieńcem. Ma idealne kolory na makijaż codzienny i sięgam po nią monotonnie. Od kiedy ją mam nie sięgnęłam jeszcze po inną paletkę !
Podkład Pierre Rene Skin Balance w odcieniu nr. 20- Ostatnio miałam duży problem z wariującą skórą, która albo miała totalny wysyp, albo była tak sucha, że wszystkie podkłady podkreślały moje suche skórki. Na ratunek przyszedł ten podkład i jest stanowczo moim ulubieńcem.
Catrice Camuflage Cream- ze względu na panujące wypryski na mojej skórze był to mój idealny ratunek. Muszę przyznać, że wiele mi pomagał i ukrywał moje zaczerwienienia czy też ogromne wypryski, które rzucały się w oczy.
Manhattan Soft Mat Idealna pomadka ! O niej pisałam dosłownie post czy dwa temu więc tam odsyłam do recenzji !
GorVita żel ze świetlikiem i kolagenem- Mój ideał pod oczy, czy pod makijaż czy też na noc sprawdza się u mnie znakomicie. Zmniejsza moje opuchnięcia wokół oczu, czy też przebarwienia. Niedługo bardziej konkretna recenzja pojawi się na blogu bo jest warty poświęcenia chwili. 

Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Ta paletka lovely faktycznie jest całkiem fajna :) zwłaszcza w dziennym makijażu dobrze się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się kolory paletki :) Są wprost idealne..
    Jednak za tą marką jakoś nie przepadam...
    Do tej pory wszystkie ich produkty mnie rozczarowywały...

    Buziaki
    xo xo xo xo xo


    OdpowiedzUsuń
  3. Ta paletke mam, ale sama nie wiem tak rzadko z niej korzystam : ( a podkład czeka na mnie i juz wkrótce go otwieram ! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletkę Lovely i kamuflaż Catrice są na mojej chciej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten podkład Pierre rene i byłam z niego bardzo zadowolona jednak podczas wakacji zaginął w akcji ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie ciekawi paletka i podkład. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna paletka fajne kolorki :) reszty nie znam nie używałam :)

    http://dlaniejdlaniego007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem bardzo ciekawa kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem dlaczego ja jeszcze nie posiadam tej paletki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie maluję się cieniami, ale może zacznę, więc chętnie sięgnę wtedy po Lovely ;p A kamuflaż z Catrice przydałby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta paletka Lovely ma różne opinie, jedno chwalą, inni przeklinają. Już kilka razy patrzyłam na nią w Rossmannie ale jeszcze jej nie kupiłam. Ale może warto sprawdzić jaka ona jest, zwłaszcza że kusi ceną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą paletkę i też bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem bardzo ciekawa tego podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam paletkę cieni z Lovely i również bardzo ją lubię :) Posiada dobrze napigmentowane cienie, które ładnie prezentują się na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O tym kamuflażu czytałam wiele pozytywnych recenzji :) paletka ma za to fajne, bezpieczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podkład Skin Balance znalazł się również w moich ulubieńcach listopada ;) Bardzo lubię też paletkę Lovely i kamuflaż z Catrice <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zainteresował mnie też żel z GorVity, zwłaszcza, że ostatnio już nabyłam żel aloesowy i chętnie bym coś jeszcze z tej marki kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam żadnego z produktów, ale duzo dobrego czytałam o paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne odcienie w palecie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiam się właśnie nad zakupem podkładu PR :) jeśli u Ciebie tak dobrze się sprawdził to może warto zaryzykowac :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Paletkę i kamuflaż też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na paletkę z Lovely miałąm chęć - w sumie to zadnego z Twoich ulubieńców nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)