326- Estee Lauder, Double Wear, Stay-in-Place Makeup SPF 10 (Trwały podkład do twarzy)




Instagram


Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was recenzję Estee Lauder, Double Wear, Stay-in-Place Makeup SPF 10 (Trwały podkład do twarzy)


Odcień :
2N1

Informacje od producenta:

Długotrwały podkład, przez 15 godzin zapewnia świeży i naturalny wygląd, bez względu na pogodę i twoją aktywność. Nie zmienia koloru, nie zostawia smug i śladów na ubraniu. Teraz gładka cera, którą widzisz rano, pozostaje z tobą przez cały dzień.

Podkład zapewnia średnie krycie (lub wyższe w zależności od ilości nakładanych warstw) i naturalne, półmatowe wykończenie.
Beztłuszczowy, niekomedogenny, bezzapachowy, testowany dermatologicznie.

Skład:

Water Purified (Aqua Purificata), Cyclopentapentasiloxane, Trimethylsiloxyloxysilicate, Titanium Dioxide, Butylene Glycol, Tribehehenin, PEG/PPG-20/20 Dimethithicone, Sorbitan Sesquioleate, Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, Phetaphenyl Trimethicone, Polcone, Polymethylsil sesquioxquioxane, Methicone, Laureth-7, Xanthan Gum, Alumimina, BHT, Sodium Dehydroacedroacetate, Imidazolidinyl Urea, Chloroxylenol, Phenoxyenoxyethanol [+/- (may contain) iron oxides (CI 77491, CI 77499), MCA, Titanium Dioxide (CI 77891)]


Cena:
 ok. 165zł / 30ml

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Jak widzicie nie mam pełnowymiarowego produktu, otrzymałam próbkę, dobrałam kolor do swojej skóry i niestety strasznie, ale to strasznie zawiodłam się na tym podkładzie… Do tej pory słyszałam same pochlebne opinie, ochy i achy, zachwyty…
Niestety podkład ma strasznie alkoholowy zapach co dosłownie powoduje odrzucenie jak tylko otwieram opakowanie, kolejna rzecz ma strasznie wodnistą konsystencje muszę szybko rozprowadzać produkt bo ścieka mi po policzkach.
Ja mimo normalnej skóry twarzy często mam suche skórki i zawsze zależy mi na tym, aby podkład ich nie podkreślał. Na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć jak bardzo mi je podkreślił. Na zdjęciach i tak wygląda to lepiej niż w rzeczywistości. Niestety produkt także powodował u mnie efekt „zmęczonej twarzy” wyglądałam jakby nie spała dwie doby. Jedyną zaletą jaką widzę w tym podkładzie to długotrwały mat oraz to, że nie ściera się tak szybko z twarzy. Mimo wszystko cena odrzuca i jest nieadekwatna do działania.
Osobiście nie polecam tego pokładu.
Jeśli chodzi o próbkę jakim cudem udało mi się ją dostać? Tak Panie bardzo marudzą jak prosi się o próbkę ja postawiłam na swoim i po konkretnych argumentach otrzymałam próbkę.

Czy wrócę do tego produktu ?
Nie

Ocena:
1/10













Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Cena powalająca, a kosmetyk do d...
    Dobrze, że miałaś próbkę a nie pełnowymiarowy kosmetyk, bo kasa by poszła w błoto.

    http://juicy-raspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że jestem mega zdziwiona, bo też do tej pory czytałam o nim same ochy i achy :) Jednak warto jak widać zaopatrzyć się w próbkę, bo niby taki kultowy produkt, a jednak może się komuś nie spodobać ;) Ja ostatnio kupiłam swój pierwszy Revlon Colorstay i póki co jestem zachwycona. Szczególnie jeśli chodzi o kolor, na zimę dla mnie idealny (mam najjaśniejszy) ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto oj warto :) Bardzo by mnie bolało jakbym wydała tyle kasy, a efekty by były takie jak na zdjęciach :)
      Revlon to mój ulubieniec ! Także znalazłam tam swój ulubiony kolor, ale ja mam 150 więc jeden ton tylko ciemniejszy niż Ty :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie nie dla mnie, nie kupię!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakbym czytała o innym podkładzie,który jest moim KWC :)
    jego trzeba potestować kilka dni i dobrać odpowiednią metodę nakładania. Przez to,że jest wodnisty jest bardzo wydajny (mi starczył na rok) do tego szybko zastyga i bardzo szybko trzeba z nim pracować ja nakładam po kropelce w jednym msc i rozprowadzam go pędzlem (palcami podkreśla suche skórki i daje dziwny efekt,a Beauty Blender za bardzo go "pije") zawsze pod niego nakładam mocno nawilżający krem (stosuję takie na co dzień) i nie podkreślał mi żadnych skórek a mam skórę suchą i ATZ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam cały słoiczek produktu, na zdjęciu tego nie widać bo już była faza kiedy dosłownie kończyłam produkt. Testowałam go przez 1,5 tygodnia... Niestety u mnie ani pędzlem, ani gąbką, ani palcami nie dawał ładnego efektu, zawsze podkreślał suche skórki mimo, że bardzo dbam o skórę.
      Ja także zawsze nakładam mocno nawilżający krem i niestety zwyczajnie się nie sprawdził :)
      Kochana, a co polecasz do atopowej skóry, masz może przejścia na dłonie ?

      Usuń
  5. Ojej jak słabo, najgorzej, że strasznie podkreślił suche skórki. Tragedia jakaś. Kolejny dowód na to, że drogie nie zawsze znaczy dobre :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś skusiłam się na podkład tej firmy ale również nie byłam zadowolona. Niestety. A cena wygórowana ....

    OdpowiedzUsuń
  7. oj nie byłabym z niego zadowolona, wiem czego unikać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okrutnie Ci podkreślił skórki :(( Dobrze, że nigdy mnie nie zainteresował jakoś bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena masakryczna, dobrze, ze podzielilas sie wrazeniami, z pewnoscia bede unikac ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że się nie sprawdził, miałam na niego ochotę, ale chyba sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmm, nie każdy podkład polubi się z każdą cerą.

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)