330- Carlo Bossi Fancy Femme




Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam całkowicie inny post niż zawsze dla Was, mianowicie mowa tutaj o perfumach Carlo Bossi Fancy Femme

Informacje od producenta:
FANCY FEMME    Elegancki, świeży,orientalny zapach dla zmysłowej kobiety sukcesu.


Rodzina zapachów: owocowo-kwiatowy.
Nuta głowy: aromaty pomarańczy, bergamotka
Nuta serca: płatki jaśminu, róże, paczuli
Nuta bazy: wetywer, piżmo, wanilia.


Strona internetowa producenta:

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Woda perfumowana pachnie nieziemsko. Jestem zakochana w tych perfumach i muszę przyznać, że od kiedy je tylko mam codziennie ich używam, ubytek jest minimalny, a jakość produktu bardzo mnie zadowala. Flakonik, niby klasyczny, ale przyciąga wzrok. Jest delikatny i pięknie prezentuje się na toaletce.
Pompka perfum nie zacina się oraz nie sprawia kłopotu, muszę przyznać, że są to 2 perfumy w moim życiu w których nie trafiłam na zepsutą pompkę.
Zapach został cudownie skomponowany jest delikatny, kobiecy. Na początku można wyczuć kwiaty, ale zaraz potem czuć owocowe zapaszki.
Perfumy utrzymują się u mnie bardzo długo. Na ciuchach zapach utrzymuje się aż do prania i muszę przyznać, że jestem z tego bardzo zadowolona bo nie muszę co 2-3 godziny psikać się od nowa.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:
10/10












Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Myślę, że zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej firmy

    _______________________________________
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    + fashionstyle & new blog design

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój nos nie miał jeszcze okazji powąchać tych perfum ;) Ale bardzo podoba mi się flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu bierzesz darmowe ubrania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej komentarzy w ciągu jednej minuty z tego samego adresu IP nie dało się napisać. Skoro jesteś taki cwany/cwana czemu zamieszczasz podpis 'Anonimowy', podpisz się imieniem, nazwiskiem. Ale nie zapomniałam hejterzy nigdy nie mają honoru się podpisać.
      Gdybyś posiadał/a chociaż troszeczkę rozumu to byś zauważyła, że blog jest o tematyce kosmetycznej, a nie modowej. Więc przychodzi pytanie jakim cudem mogę otrzymywać ubrania? Nigdy nie 'dostałam' ciuchów od jakiejś firmy. Kolejna rzecz skoro nie wiesz co to za firma to się nie wypowiadaj o jakości produktu bo to mało elokwentne. Komentarze są moderowane i będą, poniważ jest to moja strona prywatna, ja ustalam tutaj zasady, a forma akceptacji została wprowadzona ze względu na stałych czytelników, którzy zadają pytania i łatwiej mi to kontrolować oraz odpisywać. Ciekawość zaspokojona? Hejty słabe- poćwicz.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Zapach wydaje się być przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy ich nie miałam, jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jaki ładny, minimalistyczny i elegancki flakon. Zapachu niestety nie znam,

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej perfumy - choć zapach wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)