358- Rossmann, Isana Hair, Seidenglanz-Spülung (Odżywka `Połysk jedwabiu`)




Instagram

Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was recenzję Rossmann, Isana Hair, Seidenglanz-Spülung (Odżywka `Połysk jedwabiu`)

Informacje od producenta:
Isana - odżywka połysk jedwabiu do włosów suchych i zniszczonych.

- z wysokowartościowymi proteinami pszenicy
- z pantenolem i witaminą B3
- produkt przebadany dermatologicznie
- przeznaczony do codziennej pielęgnacji włosów.
Zastosowanie: po każdym myciu włosów wmasować w wilgotne włosy, pozostawić na krótko i starannie spłukać. 

Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Glyceryl STearate SE, Propylene Glycol, Quaternium-87, Panthenol, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Stearamidopropyl, Dimethylamine, Phenoxyethanol, Hydrolyzed Wheat Protein, Niacinamide, Parfum, CItrid Acid, CI 6185


Cena:

4,99zł / 300ml

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Odżywka nie zaskoczyła mnie niczym przyjemnym. Nie nabłyszcza moich włosów, które tego potrzebują, nie widzę nawilżenia, a na tym bardzo mi zależy bo mam dość cienkie z łatwością do przesuszania włosy. Nie wygładziła moich włosów, jedynie delikatnie wspomaga rozczesywanie włosów, ale musze nałożyć jej bardzo dużo mimo, że taka ilość w przypadku innych odżywek starcza mi na 3-4 mycia. Przez to, że tak dużo produktu potrzebuję odżywka jest mało wydajna. Plusem też jest, że nie obciąża moich włosów, ani nie powoduje nadmiernego przetłuszczania. Ma dość przyjemny zapach, ale jak na produkt z jedwabiem jest bardzo słaba.

Czy wrócę do tego produktu?
Nie

Ocena:
4/10









Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Kiedyś miałam żółtą wersję i była całkiem całkiem. Ale patrząc na skład tej nie oczekiwałam rewelacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam odżywkę z Isany i leży pod prysznicem od wakacji chyba czas się jej pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Isany miałam tylko szampon z granatem chyba. Nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja do Isany nie jestem przekonana. Raz coś miałam i już kompletnie się nie sprawdzilo :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uzywalam tylko niebieskiej i była bardzo fajna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją kiedyś i mam podobne zdanie, jest słaba :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)