589- Procter & Gamble, Pantene Pro-V, Intensywna Regeneracja




Instagram


Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was recenzję Procter & Gamble, Pantene Pro-V, Intensywna Regeneracja

 

Informacje od producenta:


Silna formuła odbudowująca z mikrocząsteczkami nawilżającymi pomaga chronić włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją, sprawiając, że będą wyglądać zdrowo i lśniąco. 

Polecany do każdego rodzaju włosów.


Cena:

15zł / 400ml

 

Strona internetowa producenta:

KLIK













Szampon ma bardzo wygodną butelkę, łatwo wydobywa się z niej produkt, a szata graficzna jest bardzo schludna. Muszę przyznać, że nigdy nie pawałam zachętą do tej marki przez składy kosmetyków, lecz ostatnio bardzo, ale to bardzo zaczynam się do niej przekonywać, ponieważ czyni cuda z moimi włosami. Zacznę od tego, że niestety szampon na drugim miejscu w składzie ma SLS więc wiem, że wiele dziewczyn skreśli go od razu. Mimo wszystko ja postanowiłam go sprawdzić i nie żałuję. Okazało się, że świetnie oczyszcza moje włosy. Mała ilość wystarczy by dokładnie zmyć oleje. Ja często aplikuję wiele produktów na skórę głowy. A to wcierka, a to olej, a to spirulina. Potrzebuję szamponu, który zawsze znakomicie sobie poradzi. Jestem bardzo zadowolona bo nie zawiodłam się na żadnym pozbywaniu się zbędnych produktów z mojej skóry. Druga rzecz przy małej ilości szampon bardzo dobrze się pieni, więc osoby kochające pianę będą zadowolone. Szampon ten nie plącze moich włosów za co ogromny plus mam je cienkie i szybko można stworzyć z nich istny puch. Włosy po nim są sypkie, delikatne w dotyku i pięknie pachną. Jestem w szoku, ponieważ z łatwością rozczesuję po nim włosy bez użycia odżywki. Nie obciąża moich włosów i ogromny plus, że często bywa na promocjach więc można kupić go za grosze, a pojemność ma ogromną.

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. ja używałam z tej serii 2w1 z odżywką i również byłam zadowolona :)
    http://body-hair-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio lubię tak mocno silikonowe odżywki, ostatnio coraz częściej zwracam uwagę na te naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama używa tych szamponów i naprawdę je lubi, moje włosy są jednak zbyt delikatnie na stosowanie tak silnych środków przy każdym myciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam jakoś za Pantene ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tej marki niestety, dla mnie trochę za dużo tych silikonów i całej innej chemii w środku.

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)