379- Bogaty krem ochronny maskujący rumień SPF15 z Dermedic




Instagram


Witajcie !
Kochani na samym początku wybaczcie mi chaos w zdjęciach... Niestety blogspot mi szaleje i przyjął tylko te zdjęcia w takiej kolejności... Męczyłam się dobre dwie godziny, żeby to zmienić lecz się nie udało.. 
Ale to nic przejdźmy do recenzji... Dzisiaj mam dla Was Bogaty krem ochronny maskujący rumień SPF15 z Dermedic

Informacje od producenta:
Składniki aktywne:
 Olej arganowy, Ennacomplex, Tinosorb SPF 15, Alantoina, Chlorofil, Woda termalna
-Redukuje rumień skóry spowodowany kruchością naczyń włosowatych
-Łagodzi podrażnienia
-Dzięki zielonej barwie preparat maskuje zaczerwienienia
-Chroni naczynia kapilarne
-Zawiera filtry UVA i UVB
-Idealny pod makijaż
-Hypoalergiczny
Opakowanie: Tuba 45 g
Strona internetowa producenta:

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Krem jest zamknięty w wygodnej tubie z której z łatwością wydobywa się produkt. Ma on delikatne zielonkawe zabarwienie, które maskuje zaczerwieniania na mojej skórze, dodając jej zdrowego blasku. Kremu używam na dzień pod makijaż. Świetnie nawilża, szybko się wchłania, nie potrzeba go dużo do pokrycia całej skóry. Podkład, ani inne produkty pudrowe nie rolują się na tym kremie i nie tworzy się efekt ciasta. Dobrze nawilża za co go bardzo mocno cenię. Moja skóra jest wymagająca i zawsze potrzebuje mocnego nawilżenia. Nawet pod makijaż zawsze staram się stosować produkty dobrze nawilżające. Krem nie zapchał mnie oraz nie spowodował pieczenia. Stosując go na podrażnienia łagodził ból i pieczenie więc uważam, że spełnia wszystkie obietnice producenta. Krem jest wart swojej ceny, polecam całą sobą i kolejny raz przepraszam za tak słabe zdjęcia...

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:
10/10













Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Z firmy Dermedic zdecydowanie się skusze na jakiś krem tylko myślałam o jakimś nawilzajacym.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta seria akurat jest nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już dłuższy czas używam rano filtru 50+ Ziaji, który niedługo będzie gościć na moim blogu. :)
    A zdjęciami się nie przejmuj, mi blogspot też ostatnio płata figle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie dla mnie, ale marka jest mi dobrze znana

    OdpowiedzUsuń
  5. moja mama miała krem z tej serii ale chyba i inny. lubiła go z tego co wiem. ja na szczęście nie mam widocznych naczynek

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubie produkty Dermedic, tego kremu nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm ja mam poki co pielęgnację z mazidla.com ... wiec wolę nie skuszac się na inne ;p

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)