390- Sense&Body, pędzel do zadań specjalnych




Instagram



Witajcie !
Dzisiaj mam dla Was recenzję Sense&Body, pędzel do zadań specjalnych.




Ja swój kupiłam tutaj :

Informacje od producenta:
Pędzel wykonany jest z miękkiego i syntetycznego włosia. Płasko ścięta główka oraz delikatne, nieco dłuższe końcówki tu duet do zadań specjalnych. Doskonale modeluje kontur twarzy oraz wygładza końcowy efekt makijażu.
Super triki: użyj go także do nakładania bazowychcieni, rozświetlaczy lub do usuwania nadmiaru pudru.

Cena:
9,90 zł/ szt.

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Pędzel jest bardzo solidnie wykonany. Rączka jest biała, napisy na dzień dzisiejszy się jeszcze nie starły, ale pewnie to kwestia czasu. Pędzel jest skunksem. Ma bardzo delikatne włosie, syntetyczne, miękkie i świetnie się sprawdza w codziennym makijażu. Świetnie sprawdza się także pod względem nakładania podkładu, usuwania nadmiaru pudru, nakładania rozświetlacza. Myślę, że jest to tak bardzo wielofunkcyjny pędzel, że każdy powinien go mieć w swojej kosmetyczce.

Czy wrócę do tego produktu ?
Tak

Ocena:
10/10











Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Mam jednego skunksa w swoim zbiorze :) Zmiana wyglądu bloga jak dla mnie jak najbardziej na plus :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam go, mam dwie sztuki, które katuję dzień w dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mama go:) nakładam nim delikatnie róż:) super mi się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takim pędzlami nakładać róże w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wygląda, nie mam takiego pędzla

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo dobrego słyszałam o tych pędzlach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię bardziej zbite włosie i żeby go było wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałaby mi się taka rzecz jak ten pędzel. Ma świetny wygląd ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)