607- Życzenia Noworoczne




Instagram


Cześć dziewczyny!
Zacznę pierwsze od informacji, że jakby ktoś jeszcze nie wiedział mam Snapchata na którego bardzo serdecznie Was zapraszam!


Nawet nie wiem kiedy ten cały rok zleciał. Niedawno składałam Wam życzenia na 2015 rok, a teraz już mamy 2016. Przez cały rok dużo pracowałam nad tym, żeby blog się rozwijał i jak najbardziej odpowiadał Wam. Moim największym pragnieniem w roku 2016 jest nowy aparat, chciałabym poprawić jakość zdjęć na blogu może jeszcze bardziej go rozwinąć. 



Wam na nadchodzący rok życzę wszystkie co najlepsze, radości, miłości, spełnienia najskrytszych marzeń. Pragnę, aby każdy z Was cieszył się tym co ma. Żeby smutki odeszły na drugą stronę, a ten 2016 był o wiele lepszy niż 2015! Kochani życzę Wam szampańskiej zabawy!

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :) Ja też nie wiem kiedy to tak szybko zleciało :P

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję i wzajemnie :) Dużo dużo radości w 2016 roku :) oby był łaskawszy niż 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. HAPPY NEW YEAR

    _________________________
    blog.justynapolska.com
    fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)