551- Aktualizacja włosowa sierpień 2015




Instagram


Witajcie!
Dzisiaj czas na aktualizację włosową. Mianowicie jestem z siebie dumna, ponieważ przez cały miesiąc po każdym myciu nakładałam maskę na włosy i trzymałam minimum godzinkę. Włosy poprawiły się i to bardzo. Stały się o wiele bardziej nawilżone. Wyglądają zdrowiej i zaczynają nabierać pięknego blasku.







Plan na kolejny miesiąc pielęgnacji:
-maska regularnie Go go z Kallosa oraz wersja keratynowa
- olejowanie olejem z jojoba + masło kakaowe
Plan nie jest obszerny, ale ostatnio moje włosy to kochają więc nie zamierzam się poddawać, ponieważ widzę przyrost włosów jak i poprawę ich stanu!





Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Olejować można chyba tylko olejkami, a nie masłem ;) Polecam olejek łopianowy ze skrzypem polnym z Green Pharmacy (kosztuje w drogeriach jakieś 6-7 zł) nałożyć odrobinę na skórę głowy jakieś 30 min przed myciem - po miesiącu regularnego stosowania powinnaś zobaczyć różnicę w blasku ;) W październiku 2014 zaczynałam od "siana" na głowie, a już w marcu 2015 ludzie pytali mnie co robię, że mam tak lśniące i gładkie włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej kochana dobrze, że wgl wspomniałaś o tym olejowaniu czytałam ten post i totalnie nie wiedziałam co mi w nim nie pasuje, a zwyczajnie nie napisałam fragmentu zdania... Zastanawiam się nad nim już od jakiegoś czasu. Jestem w stanie się poświęcić by codziennie przed każdym myciem go nakładać, ale boje się nadmiernego obciążenia. Mam mało włosów, są cienkie i zazwyczaj tak częste olejowanie skóry głowy szybko przetłuszcza mi włosy i mocno dociąża do tego stopnia, że wyglądam jak liźnięta przez krowę...

      Usuń
  2. Moim zdaniem widać poprawę, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff w takim razie cieszę się, że zaczyna być widać poprawę;]

      Usuń
  3. No poprawa jest i to ogromna! Super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie miałam napisać, że nie widzę żeby włosy urosły ale na pewno są w lepszej kondycji, nie tak napuszone jak wcześniej a gładkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać różnicę :) Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko idzie w dobrym kierunku, ja widzę poprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz pieknee włosy !;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. super masz włosy mi niestety coś stoją w miejscu i nie rosną ; p
    no chyba , ze nie zauważam hah 'D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać różnicę, życzę powodzenia i wytrwałości w dążeniu do pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że kondycja twoich włosów się poprawiła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście widać dużą poprawę :) Również ostatnio staram się bardziej dbać o włosy :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Roznica w ich stanie jest zdecydowanie widoczna - greatuluje Kochana :) Polecam jeszcze olejowanie przed kazdym myciem ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)