564- Wibo WOW Summer Edition nr. 1




Instagram

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was post lakierowy, dawno nie było takiego u mnie na blogu więc pora nadrobić zaległości! Przed Wami Wibo WOW Summer Edition nr. 1.


Strona internetowa producenta:
KLIK

Moja opinia:
Po pierwsze opakowanie bardzo fajnie przemyślane, ponieważ dzięki małej pojemności lakierów wiem, że je na pewno zużyję. Zacznijmy od niebieskości bo właśnie w tym kolorze ostatnio się zakochałam i króluje on na moich paznokciach. W tym przypadku niebieskość jest wzbogacona delikatnym rozświetleniem. Nakładając na paznokcie widzę delikatne drobinki w lakierze, lecz nie widać ich na paznokciach. Jedynie pod słońce lakier przecudnie wygląda bo odbija światło i cudownie się błyszczy. Dodatkowo dla kobiet, które uwielbiają by coś działo się na ich paznokciach mamy drugą buteleczkę z kolorowymi drobinkami do ozdobienia. Na samym początku nie byłam do tego przekonana, nie przepadam za takimi dodatkami, ale raz drugi i bardzo polubiłam to połączenie. Te drobinki wraz z odcieniem niebieskiego bardzo ładnie się prezentują i lubię gdzieś je zawsze dodać. Lakier utrzymuje się dość dobrze, u mnie jest to 4 dni i myślę, że jest to zadowalająca trwałość bynajmniej dla mnie. Drobinki utrzymują się dłużej, ale wiadomo w przypadku takich dodatków zawsze wytrzymują dłużej niż lakier. Zmywanie, niebieski schodzi bez problemów nie musicie się męczyć i zajmuje to chwilkę. Jeżeli chodzi o dodatki tutaj pojawia się męczarnia bynajmniej dla mnie. Nie lubię zmywać takich rzeczy, ponieważ zawsze schodzi mi to bardzo długo. W tym przypadku także tak było... Niestety ciężko się ich pozbyć i trzeba się namęczyć, ale schodzi przed momentem kulminacyjnej nerwicy. Czy polecam? Tak nawet dla samej niebieskości warto kupić ten zestaw bo prezentuje się cudownie na paznokciach!








Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne połączenie, nie miałam lakierów z tej serii ale lubię wibo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na niebieski lakier na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten zestaw. Mimo, że nie malowałam moich paznokci w takim kolorze, to jestem ciekawa jak u mnie by wyglądał ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie na moich pazurkach mam podobny niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemny kolorek, ten brokat moim zdaniem średnio pasuje jako połączenie z tym błękitem

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieski śliczny ale ta brokatowa część mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny odcien:) brokat fajnie uzupełnia manicure:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie ma tego zestawu :) Ostatnio kupiłam go "na do widzenia"

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakby był ciut bardziej intensywny i ciemniejszy skrałby moje serce bez pamięci ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach. Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor ! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)