550- Rossmann, Isana Med, Urea Handcreme (Krem do rąk mocznikiem 5,5%)




Instagram

Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was recenzję Rossmann, Isana Med, Urea Handcreme (Krem do rąk mocznikiem 5,5%)


Informacje od producenta:
Krem z 5,5% zawartością mocznika (urea) obficie nawilża skórę rąk i zapewnia jej intensywną pielęgnację. Krem został opracowany specjalne dla potrzeb bardzo suchej i szorstkiej skóry. Mocznik jest naturalnym, występującym w organizmie czynnikiem nawilżającym, który wiąże wodę i chroni skórę przed wysuszeniem. Specjalna kombinacja takich składników, jak masło shea, pantenol, gliceryna i witamina E intensywnie nawilża skórę i w ten sposób przyczynia się do wygładzenia szorstkiej powierzchni skóry. Krem daje się łatwo rozprowadzać i szybko się wchłania. Mocznik w wysokiej koncentracji zapobiega chropowatości skóry rąk. Nie zawiera barwników ani parabenów. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie. 

Skład:
Aqua, Urea, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Dicaprylyl Ether,Butyrospermum Parkii Butter, Pentaerythrityl Distearate, Phenoxyethanol, Dimethicone, Panthenol, Sodium Lactate, Tocopheryl Acetate, Sodium Stearoyl Glutamate, Carbomer, Methylisothiazolinone, Lactic Acid, Sodium Hydroxide (16.10.2013.)

Cena:
5,99zł / 100ml

Moja opinia:
Krem dorwałam na promocji, zawartość mocznika mnie skusiła. Krem ma wygodną buteleczkę z giętkiego plastiku. Krem niestety ma bardzo rzadką konsystencję. Nie spływa z dłoni. Mała ilość wystarczy by nawilżyć dłonie. Niestety nie jest to ogromny zastrzyk nawilżenia, że nagle pozbędziecie się na stałe wysuszenia dłoni. Kremik nawilża, ale robi to delikatnie. Pozostawia delikatnie tłustą warstwę na dłoniach, która po paru minutach znika, lecz osoby, które nie przepadają za tłustym filmem na dłoniach niestety nie będą zadowolone. Ten produkt dla mnie jest idealny w czasie dnia, kiedy nie potrzebuję jakiegoś mocnego nawilżenia, zwyczajnie muszę zadbać o dłonie. Po styczności z wodą, detergentami to nawilżenie jest zbyt niskie dlatego po takich zabiegach mam kremy o mocniejszym działaniu. Tutaj muszę pochwalić ten produkt za to w jakim stanie pozostawia naszą skórę, ponieważ staje się cudownie miękka. Uwielbiam go używać na skórki paznokci, ponieważ ten krem cudownie o nie dba, moje nie potrzebują  ogromnego nawilżenia dlatego ten produkt w tej kwestii sprawdza się świetnie.












Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Lubię go używać w zimie na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie świetny krem, używała go też na stopy i super się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze go nie miałam :) a wiele o nim już słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej serii chciałabym kupić szampom ale może i na krem do rąk się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. całe moje ciało uwielbia mocznik, kupię sobie jesienią ten krem

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham wszystkie produkty, które mają mocznik w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam, ale go nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten krem, ale nie sprostał mojej suchej skórze.

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)