552- Szczawnica, wakacje 2015




Instagram

Witajcie!
Dzisiaj chce Wam przedstawić moją podróż po Szczawnicy. Tegoroczne wakacje spędzam bardzo aktywnie, jeżeli śledzicie mnie na facebook’u wiecie, że zaraz po powrocie z gór udałam się pod namioty by odpocząć nad jednym z lubelskich jezior. Lecz myślę, że bardziej zainteresują Was widoki prosto ze Szczawnicy.
Mieszkaliśmy w centrum Szczawnicy na Szalaya 17 (Zofia Czaja) dla zainteresowanych bardzo polecam tą kwaterę, ponieważ pokoje są bardzo zadbane, a gospodyni bardzo pomocna.

Pierwszego dnia przygody zaczęły się już w czasie podróży, ale nie wracajmy do tego. Kiedy zajechaliśmy do Szczawnicy, pierwszego dnia udaliśmy się by zwiedzić okolicę oraz na zakupy. Drugiego dnia z rana wyruszyliśmy w góry. Udaliśmy się na trzy szczyty. Pierwsze to Trzy Korony, drugi to Czertezik,  a trzeci to Sokolica. Dokładnie 10 godzin spędziliśmy w górach zanim dotarliśmy do kwatery. Nogi pod koniec odmawiały nam posłuszeństwa, lecz mimo wszystko zdobyliśmy trzy szczyty. Drugiego dnia by troszeczkę odpocząć udaliśmy się do miejscowości Szflary by odpocząć w basenach termalnych. To miejsce oczywiście pochłonęło mnie totalnie, wylegiwałam się cały dzień w 40 stopniowej wodzie. Nic dodać nic ująć. Kolejnego dnia udałam się na Palenicę oraz zwiedziliśmy Wąwóz Homole. W piątek udaliśmy się na Spływ Dunajcem. Z tych większych atrakcji wiecie o wszystkim, resztę pozostawię w swoim prywatnym albumie. Zapraszam do oglądania małej relacji zdjęciowej.












































Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Currently it looks like BlogEngine is the best blogging platform out there right now.
    (from what I've read) Is that what you are using on your blog?


    Also visit my web-site; clash of clans gemmes gratuites illimite

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja kocham góry :)) W Szczawnicy byłam już dwukrotnie, ale mogłabym ją odwiedzać co roku, jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wakacje! Ja w górach jeszcze nie byłam, za to każdego roku odwiedzam polskie morze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że spełniłaś wspaniałe chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś się wybiorę, choć na pewno nie w te upały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te tereny! Na Trzech Koronach i Sokolicy to już kilka razy byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Szczawnicę, byłam tam kilka razy z rodzicami :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, 3 szczyty w jeden dzien, super :)! Piekne widoki :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)