566- Elfa, Green Pharmacy, Jedwab w płynie




Instagram


Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was recenzję mojego ulubionego ostatnio serum na końcówki Elfa, Green Pharmacy, Jedwab w płynie





Informacje od producenta:
Jedwab w płynie, serum na łamliwe końcówki. 100% ekstraktu aloesu. Bardzo silnie skoncentrowane serum wygładza końcówki włosów i przeciwdziała ich rozdwajaniu, dla efektu jednolitych włosów na całej ich długości. Przeznaczone do włosów: cienkich, delikatnych, łamliwych, uwrażliwionych na wskutek działania czynników chemicznych i/lub mechanicznych, przemęczonych zabiegami fryzjerskimi. Dzięki lekkiej formule nie obciąża włosów. Olejki ryżowy i kameliowy regenerują uszkodzoną strukturę włosa i chronią końcówki przed rozdwajaniem. 100% ekstrakt aloesu i olejek cedrowy nawilżają przesuszone partie włosów przywracając im lśniący, zdrowy wygląd.
Sposób użycia: rozprowadzić 1-2 kropelki serum na końcówki suchych lub zwilżonych włosów. Nie spłukiwać. 

Skład:
 Cyclopentasiloxane, Dimeticonol, Olea Europea Fruit Oil, Aloe Barbadensis Extract, Oryza Sativa (rice) Germ Oil, Camellia Sasanqua (Camellia) Seed Oil, Pinus Sibirica Nut Oil, Parfum, Limonene, Citronellol, Geraniol, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Farnesol, Amyl Cinnamal (30.08.2014.)

Cena:
8,50zł / 30ml

Moja opinia:

Skusiłam się na ten jedwab by zafundować moim włosom coś nowego niż olejek arganowy do włosów. Jedwab jest bardzo treściwy i ma dobry skład więc za to Gorumny plus bo nie widzę nigdzie alkoholu więc brawo dla Green Pharmacy. Jedwab zamknięty jest w wygodnym opakowaniu, pompka się nie zapycha więc to też ogromny plus, w moim przypadku wystarczają dwie pompki by idealnie wygładzić moje włosy. Bardzo polubiłam się z tym produktem, ponieważ cudownie wygładza moje włosy, nie plączą się w ciągu dnia, końcówki stają się bardziej sprężyste i co zauważyłam stan moich końcówek znacznie się poprawił. Nie widać tak zniszczenia. O wiele mniej się rozdwajają więc w moim przypadku obietnice producenta sprawdzają się. Zazwyczaj produkt aplikuje na zwilżone włosy i absolutnie nie obciąża mi nadmiernie włosów. Czy polecam? Tak, każda włosomaniaczka powinna zafundować taki luksus swoim końcówkom. 









Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. muszę go wypróbować, ma poro aloesu w sobie,

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno go widziałam, ale mam zapas takich produktów :D Ten jedwab to idealne serum silikonowe na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I am extremely impressed with your writing talents as smartly as with the format for your blog.

    Is that this a paid subject matter or did you modify it yourself?
    Either way stay up the nice high quality writing, it is rare to peer a great blog like this one nowadays..


    Also visit my web-site ... شركة تنظيف بالرياض

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)