557- Wachlarz z ezebra.pl




Instagram

Witajcie!
Jak wiecie kocham pędzle. I dziś post będzie poświęcony produktowi z moich ostatnich zakupów. 



Pędzelek kupiłam w sklepie internetowym ezebra.pl kosztował mnie coś około 2.50zł. Śmieszna cena prawda? Dlatego postanowiłam sprawdzić jakiej jakości będzie. Wniebowzięta nie jestem, lecz zawiedziona także nie. Ma on bardzo wygodną rączkę, która bardzo mi przypomina pędzle jednej ze znanych marek. Włosie i tutaj są plusy i minusy. Mianowicie jest ono bardzo miękkie co jest plusem zwłaszcza, że to ważne dla mnie nie lubię stosować twardych produktów do mojej cery. Niestety spodziewałam się, że tego włosia będzie odrobinę więcej. W tym przypadku niestety uważam, że są zbyt widoczne braki, szczególnie przy użytkowaniu. Mimo wszystko nie czujemy dyskomfortu, sprawdza się świetnie mimo, że mógłby wyglądać lepiej. Myślę, że jak za tą cenę warto go kupić bo nigdzie tak taniego pędzla nie znajdziemy. Cieszę się, że taką opcję wprowadziła ezebra. A Wy macie jakieś tanie pędzle? 


Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Fajny tego typu pędzel :) Nie posiadam takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiedziałabym chyba nawet do czego mam go używac:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam takiego pędzla, ale wygląda fajnie. Cena faktycznie śmiesznie niska, więc można próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam takiego pędzla nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzovtani ten pędzel, za tą cene warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, ale nigdy wcześniej go nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobny pędzel w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam cały zestaw pędzli w etui. Dostałam w prezencie. Jestem bardzo zadowolona, ponieważ są dobrej jakości. Kupowałam pędzle tańsze, bo wychodziłam z założenia, że co tam, nie zniszczy się. Byłam w błędzie. Włoski wychodziły, albo np. po miesiącu włos się "zbijał". Wtedy kupowałam kolejne. A to w sumie wychodzi na jedno. Lepiej kupić coś w dobrym gatunku i niech służy długi czas. Zawsze dbam o pędzle, myję w wodzie z dodatkiem szarego mydła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie potrzebuje takiego pędzelka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi taki pędzel na razie nie jest potrzebny i pewnie w niego nie zainwestuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)