559- Rossmann, Isana Med, Urea Handcreme (Krem do rąk mocznikiem 5,5%)




Instagram
Witajcie!

Dziś mam dla Was recenzje Rossmann, Isana Med, Urea Handcreme (Krem do rąk mocznikiem 5,5%)


Informacje od producenta:
Krem z 5,5% zawartością mocznika (urea) obficie nawilża skórę rąk i zapewnia jej intensywną pielęgnację. Krem został opracowany specjalne dla potrzeb bardzo suchej i szorstkiej skóry. Mocznik jest naturalnym, występującym w organizmie czynnikiem nawilżającym, który wiąże wodę i chroni skórę przed wysuszeniem. Specjalna kombinacja takich składników, jak masło shea, pantenol, gliceryna i witamina E intensywnie nawilża skórę i w ten sposób przyczynia się do wygładzenia szorstkiej powierzchni skóry. Krem daje się łatwo rozprowadzać i szybko się wchłania. Mocznik w wysokiej koncentracji zapobiega chropowatości skóry rąk. Nie zawiera barwników ani parabenów. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie. 

Skład:
Aqua, Urea, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Dicaprylyl Ether,Butyrospermum Parkii Butter, Pentaerythrityl Distearate, Phenoxyethanol, Dimethicone, Panthenol, Sodium Lactate, Tocopheryl Acetate, Sodium Stearoyl Glutamate, Carbomer, Methylisothiazolinone, Lactic Acid, Sodium Hydroxide (16.10.2013.)

Cena:
5,99zł / 100ml

Moja opinia:
Jak wiecie bardzo lubię kremy marki Isana. Niestety do tego mam parę zarzutów. Zacznę od tego, że jest stanowczo za mało gęsty. Nie lubię konsystencji, która spływa po moich dłoniach i muszę uważać by nie ubrudzić spodni. Wchłania się bardzo szybko lecz pozostawia po sobie tłustą warstwę, która niestety łapie cały brud… Mimo wszystko zadowala mnie nawilżenie, ponieważ w ciągu dnia jest bardzo dobre. Dłonie wyglądają bardzo dobrze. Skóra jest bardzo mocno nawilżona i nie muszę się martwić o suche skórki. Opakowanie jest bardzo wygodne, zamykane na klik, nie wycieka z niego krem. Dla osób posiadających bardzo wysuszoną skórę i pragnących mocnego nawilżenia ten krem nie będzie idealny. 











Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Z Isany to tylko używam żeli pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie ta konsystencja by odpowiadała ale skoro łapie brudy to najlepiej używać go na noc. kupię ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go ze trzy razy :) Jest nawet ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomina mi ten z Eveline, wolę gęstsze kremy do rąk typu czerwony Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. konsystencja też byłaby dla mnie minusem, bo wolę gęste kremy.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Planuję go kupić i używać na noc tylko :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)