556- Fitomed, Mydlnica Lekarska, Odżywka ekstraziołowa do włosów koloryzowanych `Herbata i henna` (odcienie ciemne)




Instagram
Witajcie !


Dzisiaj mam dla Was recenzję Fitomed, Mydlnica Lekarska, Odżywka ekstraziołowa do włosów koloryzowanych `Herbata i henna` (odcienie ciemne)






Informacje od producenta:

Składniki bioaktywne: wyciąg z liści herbaty cejlońskiej i henny irańskiej, witamina E.

Działanie: odżywka zmniejsza łamliwość włosów osłabionych po koloryzacji, pogrubia je, przyspiesza ich porost, ułatwia rozczesywanie. Dłużej utrzymuje ciemny kolor fryzury, nadaje jej piękny, złocisty połysk.
Sposób użycia: stosując niewielką ilość odżywki można jej nie spłukiwać.
Fitomed poleca: dla uzyskania lepszego efektu wskazane jest stosowanie szamponu `Herbata i henna`.

Cena:
9zł / 200ml

Strona internetowa producenta:

Co ja myślę na temat tego produktu ?
Odzywka zamknięta jest w wygodnym , poręcznym opakowaniu. Zamykanym na „klik”. Z łatwością można wydobyć  produkt. Konsystencja odżywki jest dość rzadka, ale nie sprawia dużo problemów przy nakładaniu na włosy. Jak widać na zdjęciu kolor produktu to brąz, który nie zmienia swojej barwy na włosach.
Odżywka bardzo ładnie pachnie. Nie są to duszące zapachy ziół, lecz coś delikatnego nie powodującego podrażnienia. Produkt bardzo dobrze nawilża włosy, wspomaga rozczesywanie i wpływa na porost włosów. Włosy po odżywce są puszyste, błyszczące. Produkt nie wpływa na nadmierne przetłuszczanie włosów, ani nie powoduje plątania.
Kochane! Odżywka faktycznie przyciemnia włosy więc nie polecam stosowania na jasnych kolorach włosów.




Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Przydałaby mi się odżywka, która przyciemniłaby mój brąz po tych mega słonecznych dniach ;) Czasami mam wrażenie, że jestem już ruda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wpaść do jakiegoś vege shopu i poszukać produktów fitomedu :D Wszyscy je zachwalają, a ja nadal nie miałam ani jednego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli przyciemnia to się nie skuszę bo marzą mi się jaśniejsze włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię produkty tej firmy. Choć tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie slyszalam jeszcze o tej firmie!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Puszyste - jak dla mnie minus. :) Nie lubię tego efektu. Mam za bardzo kręcone włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że nie znam tej odżywki :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ich kosmetyki po za odżywkami, do włosów zniszczonych w ogóle się u mnie nie sprawdziła, zbyt lekka i wodnista

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ją, ale moje włosy jej nie polubiły. Fajnie, że u Ciebie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mialam jej, ale marka ogolnie mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To coś dla mnie :)
    Nie znam kosmetyków tej marki, ale kilka mam na liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)