565- Brązowe spojrzenie




Instagram
Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was makijaż, który ostatnio najbardziej mi odpowiada. Jest to połączenie brązu, który podkreśla mój kolor oczu. Ja nie przepadam za pstrokatymi makijażami, jak i ubraniami.



Po pierwsze na powiekę nakładam beżowy cień, ja niestety nie mogę pominąć tego kroku, ponieważ mam bardzo zaczerwienioną powiekę, oraz prześwituje mi wiele żyłek. Następnie nakładam na całą powiekę połyskujący brąz, który w ciągu dnia gubi drobinki, lecz nie osiadają one na twarzy. Załamanie podkreślam mocnym brązem i bardzo dokładnie go rozcieram. Tuszuję rzęsy i makijaż gotowy, najlepszy na poranki, ponieważ nie zajmuję dużo czasu, a nadaje czegoś nowego w naszym makijażu. W tym przypadku stawiam na buźkę, ponieważ sięgam po krem CC, korektor pod oczy i podkreślam bronzerem kości policzkowe, róż i rozświetlacz! 















Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Bardzo naturalny makijaż, idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny makijaż, najbardziej lubię taki delikatny w brązach

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny, bardzo delikatny :)

    http://body-hair-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie podkreśliłaś oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie, subtelnie to wygląda <3
    Zapraszam na nowy post, z relacją z Turcji ♥
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała.
    Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rowniez najbardziej lubie brazowe makijaze :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)