562- Dermedic REGENIST Serum korygujące zmarszczki




Instagram


Witajcie!

Ostatnio ruszyłam pełną parą by mieć dla Was wpisy, posty i żebyście chwilę też odsapnęli od recenzji, lecz nie rezygnuję z tego, ponieważ blog opiera się typowo na tym. Wakacje uciekają przez palce, za chwilę zacznie się rok szkolny i kolejny rok ciężkiej pracy przede mną, ale koniec z zanudzaniem. Zapraszam na recenzję Dermedic REGENIST Serum korygujące zmarszczki







Strona internetowa producenta:

Informacje od producenta:
-Stymuluje proces syntezy elastyny, poprawiając spoistość i sprężystość skóry
-Przyspiesza regenerację, wspomagając naprawę DNA
-Wygładza skórę, koryguje zmarszczki
-Zapobiega nadmiernej przeznaskórkowej utracie wody (ogranicza TEWL)
-Redukuje istniejące przebarwienia, ujednolicając strukturę i koloryt skóry
-Hypoalergiczne

Opakowanie:
 Butelka airless z pompką 30 g


Składniki aktywne: 
Kompleks aktywny ARS 3°~ARS 4°. Kwas ursolowy, Wyciąg z korzenia różeńca górskiego, Kwas hialuronowy, Gliceryna, Moisturizing Vegetal Micropatch, Kwasy AHA + L-Arginina


Moja opinia:
Serum zamknięte jest w typowej buteleczce dla Dermedic. Szatę graficzną tej marki uwielbiam. Lecz to nie ja tym razem będę oceniała ten produkt. Serum powędrowało do mojej mamy, która jest idealnym testerem takich produktów, po pierwsze przez swój wiek, po drugie jej cera jest bardzo wymagająca, po trzecie ciężko znaleźć produkty dla cery wrażliwej 50+. Serum okazało się strzałem w 10. Po regularnym stosowaniu (2 tygodnie) mama jak i ja zauważyłyśmy znaczną zmianę jej cery. Stała się bardziej sprężysta, świetlista i bardzo wypoczęta. Zmarszczki mam wrażenie, że stały się mniej widoczne, tak samo myśli mama więc coś w tym jest. Dodatkowo wiadomo, ze im skóra starsza tym więcej przebarwień się pojawia. Dzięki serum mama zauważyła rozjaśnienie pewnych miejsc na twarzy, gdzie ten problem występował. Serum przepięknie, delikatnie pachnie. Polecam każdej kobiecie, która potrzebuje dobrej ingerencji w skórę. Jeżeli chodzi o nawilżenie bo to także ważny punkt przy używaniu serum, jest mocne. Tutaj nie ma nad czym się zastanawiać bo to jest idealny zastrzyk nawilżenia po jednej pompce użycia serum.













Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Zbliżają się Święta to chyba kupię mojej mamie :) na razie nie mam po co bo jest tak opalona, że serum nie zadziałało by na żadne przebarwienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznam, że produkt bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak przeczytałam tytuł, to pomyślałam: Gdzie Ty u siebie zmarszczki znajdziesz, żeby przetestować... Lubię produkty Dermedic, fajnie, że i ten się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy, na pewno się skuszę bo Dermedic jest świetną marką

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię produkty tej firmy, a z tego kosmetyku moja mama na pewno by się ucieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę pokazać je mojej mamie :D Co prawda jest 40+, ale pierwsze zmarszczki już się u niej pojawiają, a skład to serum ma naprawdę niezły :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nowy post z relacją z Turcji ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)