568- Kallos, GoGo, Repair Hair Mask (Regenerująca maska do suchych, łamiących się i uszkodzonych włosów)





Instagram


Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was recenzję Kallos, GoGo, Repair Hair Mask (Regenerująca maska do suchych, łamiących się i uszkodzonych włosów)









Informacje od producenta:
Nawilżająca maska do włosów o głęboko regenerującym działaniu. Włókna włosów natychmiast odradzają się, włosy stają się jedwabiste w dotyku, błyszczące, łatwe do uczesania i mocne.
Użytkowanie: nakładamy na umyte, wysuszone ręcznikiem włosy. Pozostawiamy przez dwie minuty w celu zadziałania, a następnie spłukujemy wodą. W przypadku przedostania się do oczu, natychmiast spłukujemy dużą ilością wody. 

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Propylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Panthenol, Hydrolized Milk Protein, Benzyl Alcohol, Citric Acid, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben.

Cena:
ok. 15zł / 200ml

Moja opinia:

Maskę stosowałam także jako 3 minutowe wspomaganie rozczesywania włosów, a także godzinne zabiegi. W tej i tej kwestii sprawdza się świetnie. Kocham maski z Kallosa i goszczą na mojej wannie nałogowo. Tą maskę kupiłam jako wersję wyjazdową pod namioty i w góry. Muszę przyznać, że zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie, nie słyszałam o niej i obawiałam się, że będzie to wtopa. Na szczęście myliłam się. Używając jej na 3 minuty widziałam bardzo zaskakujące efekty. Włosy były bardzo dokładnie wygładzone, sypkie, lśniły i wyglądały cudownie. Jestem w szoku bo zazwyczaj produkty na 3 minuty u mnie zwyczajnie się nie sprawdzały i dawały znikomy efekt. Tutaj jestem bardzo pozytywnie zaskoczona bo ta maska wspomagała rozczesywanie co u mnie jest ogromnym plusem, nie przetłuszczała nadmiernie moich włosów mimo, że nakładałam ją także na skalp. W czasie powrotu do domu kiedy miałam chwilę odpoczynku dla siebie zaczęłam nakładać tą maskę na godzinę. Najlepszy efekt daje po olejowaniu włosów. Cudownie podkreślało efekt zadbanych włosów. Coś cudownego, maska jest warta wypróbowania. Zauważyłam przy regularnym stosowaniu znaczną poprawę kondycji moich włosów. Pewnie powrócę do tej maski jeszcze nie raz. Czekam na jej litrową wersję!






Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Z ciekawości z pewnością wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze kupić na 3-minutowe używanie :D Przydałaby mi się do rozczesywania włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze jej nie miałam ;) ale czytałam niezbyt pochlebne opinie na jej temat wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wypróbować, fajnie, że działa szybko a włosy są miłe i sypkie po jej użyciu

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam okazji jeszcze próbować, ale pewnie kiedyś trafi w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Pierwszy raz ją widzę :) Chętnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam nieco inne maski, specjalne od fryzjera^^
    Pozdrawiam ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezle, ze tak fajnie sie sprawdzila :) Ja z kolei za kallosami nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)