548- Dermedic, Hydrain 3 Hialuro, Krem pod oczy




Instagram


Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was recenzję Dermedic, Hydrain 3 Hialuro, Krem pod oczy





Informacje od producenta:
Skutecznie pielęgnuje delikatną skórę wokół oczu. Zapobiega procesowi starzenia skóry wokół oczu. Przeciwdziała tworzeniu się opuchlizny wokół oczu. Do stosowania również pod makijaż. Wzmacnia fibroplasty odpowiadające za produkcję włókien kolagenowych i elastynowych.
Przeznaczenie: skóra wyjątkowo wysuszona, wymagająca intensywnej pielęgnacji nawadniającej.
Redukuje opuchliznę wokół oczu. Do stosowania również pod makijaż. Skoncentrowana ilość składników aktywnych. 

Skład:
Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Silica (and) Titanium Dioxide (and) Iron Oxides, Glycerin, Sodium Hyaluronate, Betaine, Propylene Glycol (and) Chlorella Vulgaris Extract, Cetyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, DMDM Hydantoin (and) Methylchloroisothiazolino ne (and) Methylisothiazolinone, Allantoin, Parfum. (05.07.2015)

Cena:
Około 27zł / 15ml w zależności od drogerii, można kupić na promocji nawet za 10 zł

Strona internetowa producenta:

Moja opinia:
Krem ma świetna tubkę, małą poręczna z której z łatwością można wydobywać krem, łatwo się go dozuje. To od Was zależy ile chcecie produktu wydobyć i zużyć. Krem ma bardzo fajną konsystencję. Łatwo się rozprowadza w okolicach oczu, świetnie nawilża, pielęgnuję skórę. Nadaje się jako krem na noc oraz pod makijaż. Nie roluje się absolutnie i nie muszę się martwić, że korektor będzie źle wyglądał w tych okolicach. Ja po ten krem sięgam także na noc. Produkt ten bardzo szybko się wchłania, ma przyjemny zapach, jest bardzo wydajny, nie uczula, oraz nie szczypie, nie pozostawia tłustej warstwy w okolicach oczu i nie mamy efektu mgły. Minusem jest jedynie to, że nie działa na naszą opuchliznę, lecz ja by także minimalizował ją  wkładam krem na noc do lodówki, a rano jest jak znalazł. Nawilżenie myślę, że jest odpowiednie dla młodej skóry, osoby dojrzałe raczej nie będą zadowolone, ponieważ podejrzewam, że szukają czegoś mocniejszego. Stosowany regularne sprawia, że skóra pod oczami o wiele lepiej wygląda, jest gładka, sprężysta, rozświetlona. Podoba mi się jego działanie, polskie pochodzenie, a wiadomo POLSKIE I DOBRE MARKI trzeba wspierać!















Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Lubię tę firmę. Muszę rozejrzeć się za tym kremem. Świetny pomysł z tym, żeby włożyć krem do lodówki. Wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten krem i bardzo go lubię. Świetnie nawilża skórę pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta firma ma naprawdę niezłe produkty :) ja zawsze wkładam kremy, czy żele pod oczy do lodówki, żeby chłodziły z rana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą serię dermedic, ale tego kremu pod oczy jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)