567- Colway, Collagen Lip Care (Serum kolagenowe do ust)




Instagram


 Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was recenzję Colway, Collagen Lip Care (Serum kolagenowe do ust)





Informacje od producenta:
Nawilżone i miękkie usta to potrzeba wielu z nas. Suche, klimatyzowane powietrze, wiatr, mocne słońce, mróz narażają je na przesuszenie, podrażnienie i pękanie. Kolagen i elastyna zawarte w serum Collagen Lip Care Colway napinają, nawilżają i regenerują przesuszony naskórek ust. Naturalne oleje, arganowy i jojoba, wygładzają i ujędrniają skórę, chroniąc ją jednocześnie przed procesami starzenia. Całości pielęgnacji dopełniają witaminy, których działanie jest szeroko cenione w kosmetyce. Colway Collagen Lip Care to bogate serum zapewniające kompleksową, całoroczną pielęgnację. Jest bezbarwna i bezwonna. Dla każdego. 

Cena:
49zł / 3szt.

Moja opinia:
Ja w czasie zimy często mam problem z nadmiernie spierzchniętymi ustami. Ciężko mi o nie zadbać, ale robię co mogę by wyglądały dobrze. Z ratunkiem przyszedł do mnie ten produkt i wiecie co? Ideał! Nawilża bardzo dokładnie moje usta, szybko powracają do swojej normalnej kondycji i nie musze go stosować regularnie, wystarczy, że sięgnę po ten produkt widząc, że coś się dzieje. Wystarczy parę użyć na noc i mamy przepięknie nawilżone usta. Cena niestety nie jest zachęcająca, ale czasem warto się poświęcić i mieć święty spokój przez długi czas. Opakowanie mimo, ze plastikowe nie należy do tandetnych, mimo wielu upadków czy regularnego noszenia w torebce nadal jest w idealnym stanie. Konsystencja sztyftu jest tak kusząca jak masełko. Mimo wszystko jest on zbity, łatwo się rozprowadza po ustach, ale się nie łamie. 




Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Za taką cenę nie wiem czy bym kupiła.. Ale może warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja wlasnie napisalem o balsami do ust fridge ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz czytam o tym serum, ale skoro mocno nawilża usta, to chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nire znalam, ale narobilas mi ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)