677- Projekt DENKO marzec 2016


Cześć dziewczyny!

Marzec minął mi tak szybko, że sama nie wiem kiedy, dużo w nim nie zużyłam, ale chce Wam pokazać co ubyło z moich zapasów kosmetycznych.


Kallos Omega- Z tej maski byłam średnio zadowolona nie robiła szału na moich włosach, nie dociążała ich tak mocno jak np. wersja keratynowa czy jagodowa, ale jako odżywka i tak się sprawdzała.

Cetaphil- uważam, że jest to produkt przereklamowany. Na mnie nie wywarł ogromnego wrażenia i strasznie się z nim męczyłam, żeby go zużyć do końca. 


Dermedic Linum Emolient Emulsja do kąpieli- Jak wiecie jestem posiadaczką skóry atopowej, która umie mi dodawać kłopotów, dlatego za każdym razem kiedy biorę kąpiel dodaję czegoś zmiękczającego do wody i był to produkt idealny, nie miałam ściągniętej skóry i woda miała cudowny dziecięcy zapach.

Ziaja Tonik oczyszczanie, liście manuka- bardzo fajny tonik, całkiem niedawno była jego recenzja i będę do niego wracała bo dobrze współgrał z moją cerą. 

Dermedic DC Regenist krem pod oczy- bardzo dobrze nawilżał, nadawał się też pod makijaż i kiedy go używałam moja skóra była ukojona, czułam, że po całej nocy jest wypoczęta. 


Bebeauty Peeling żel- Bardzo fajny, tani produkt, ale chyba jednak wolę pastę z Ziai. Ten produkt jest idealny dla kogoś kto nie oczekuje mocnego zdzieraka. 

Gorvita Zdrowa stopa- Najbardziej w tym produkcie ceniłam to, że dawał ukojenie moim nogom po całym dniu, czułam efekt chłodzenia, który dawał mi odpowiednie odprężenie. 

Essence All about matt- bardzo fajny puder, ale niestety potrafi bielić twarz. Dobrze się sprawdzał przy mojej mieszanej cerze, wrócę do niego pewnie jeszcze nie raz. 


MedBeauty płatki kolagenowe pod oczy- najlepsze płatki jakie miałam, używałam  ich parokrotnie, dobrze nawilżały oraz zdejmowały obrzęki wokół moich oczu. 

Bania Agafii maska oczyszczająca- bardzo dobra maseczka, mocno oczyszczająca, ale nie wysuszająca twarzy więc żyć nie umierać, koniecznie muszę zrobić sobie jej zapas i z chęcią wypróbuję ich inne produkty. 

Ziaja masło kakaowe- bardzo dobra maseczka nawilżająca, mam tutaj jedno opakowanie, ale w ciągu miesiąca zużywam ich znacznie więcej, ponieważ dobrze nawilża moją cerę i widzę znaczną poprawę w jej kondycji od kiedy zaczęłam stosować ten produkt w swojej dodatkowej pielęgnacji. 

Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Bardzo lubię tonik z serii Liście Manuka, a na maskę oczyszczającą z Banii Agafii mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama pomalu koncze oczyszczajaca maseczke i musze dokupic ja jeszcze raz poniewaz bardzo ja lubie :) polecam tez witaminowa! jest nawilzajaca wiec robie te dwie na zmiane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cetaphil też mnie nie powalił a serii z Ziaji Liście Manuka nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. maseczka Ziaji podrażniała siostrze oczy, szkoda

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubiłam ten puder z Essence, ale u mnie bardzo szybko się zużywał...

    OdpowiedzUsuń
  6. Masło kakaowe z Ziaja uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapach tego toniku Ziaja :>)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś matowy puder z Essence i bardzo go lubiłam, maskę Omega Kallosa też lubię, ale wolę bananową :)) a masło kakaowe z Ziaji musze wypróbować skoro jest taka super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat namiętnie używałam kosmetyków Cetaphil kilka lat temu gdy był na nie największy szał. Emulsję do mycia twarzy i balsam do twarzy. Lubiłam te kosmetyki i przy cerze wymagającej , wrażliwej suchej alergicznej przynoszą ulgę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ziaja liście Manuka - tonik, u mnie też się bardzo dobrze sprawdza :) Masło kakaowe z Ziaji miałam tylko w wersji balsamu do ciała - genialne było i ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczki z Ziaji zawsze mam w swojej kosmetyczne. A co do cetaphilu to mam bardzo podobne uczucia. Miałam wrażenie że nie domywa mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnego z tych produktów, przyznam, że miałam jutro kupić Cetaphil, ale jesteś kolejną osobą, która utwierdziła mnie w tym, że nie warto... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze nic z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)