685- Naturalne rozświetlenie z Wibo Star Glow


Cześć dziewczyny!
Wibo jak wiecie w ostatnim czasie bardzo się rozwija. Wiele ich produktów faktycznie podbija serca wielu Polek. Star Glow skradł i moje serce. 

STRONA INTERNETOWA PRODUCENTA
________________________________
KLIK

INFORMACJE OD PRODUCENTA
________________________________
Puder zaprojektowany z sześciu specjalnie dobranych ze sobą kolorów. Każdy z nich ma inne zadanie:
-zielone kulki-korygują zaczerwienienia,
-białe-odbijają światło,
-różowe i liliowe-nadają świeżość,
-złote-rozświetlają,
-brązowe-nadają naturalny efekt.
Puder idealnie wykańcza makijaż, rozświetla go w subtelny sposób i koryguje niedoskonałości cery.





SKŁAD
________________________________
Talc, Mica, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Isostearyl Neopentanoate, Sorbitol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Potassium Sorbate, Chlorphenesin, Tin Oxide, Sodium Dehydroacetate, BHT, Parfum, CI 77891, CI 77163, CI 77491, CI 77288, CI 77492, CI 77742, CI 77007, CI 77499, CI 45410, CI 19140. 



KOLORYSTYKA
________________________________
Bardzo podoba mi się kolorystyka tego produktu jest na tyle neutralna, że będzie każdej karnacji pasowała. Produkt ten najlepiej jest aplikować bardzo puchatym pędzle, którym delikatnie omieciecie twarz i nie powstaną plamy koloru. Przez to iż sięgacie po duże narzędzie aplikacji możecie bardzo ładnie, naturalnie rozświetlić cerę i różnorodność kolorów nie będzie widoczna na twarzy. 

OPAKOWANIE
________________________________
Mimo, że nie jest zbyt duże jest bardzo solidnie wykonane. Niestety jestem niezdarą i już pierwszego dnia upały na podłogę i nic się z nimi nie stało. Opakowanie jest na tyle przyjemne, że mimo podróżowania kuleczki nie wysypują się oraz nic z nimi się nie dzieję więc nie martwię się, że będą w całej mojej torebce. 

OGÓLE WRAŻENIA
________________________________
Jak wiecie jestem posiadaczką cery mieszanej, makijaż zawsze noszę minimum 10 godzin ze względu, że minimum 8 zawsze jestem w szkole. Mimo iż moja cera się przetłuszcza bardzo mono w strefie T to ten produkt nie wygląda na niej źle. Uwielbiam ten blask kiedy świeżo nałożę produkt na twarz i faktycznie cera wygląda na zdrowszą, ładniejszą, bardziej promienną. 
Produkt spokojnie utrzymuje się cały dzień i nie ważne czy ćwiczę, jeżdżę rowerem ja ciągle widzę ten piękny efekt na skórze. Pamiętajcie produkt trzeba aplikować lekką ręką, dużym puchatym pędzlem wtedy nie zrobicie sobie krzywdy. 




Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. O tak wibo się zaczęło rozwijać a ich kosmetyki stały się lepsze jakościowo. Od początku przygód z moim makijażem jestem im wierna, dlatego potrafię zauważyć kolosalną różnicę rozwoju. Ciekawi mnie ten rozświetlacz jak i również ich nowa paletka z cieniami :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pudry tego typu :) Wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kulki podobne do meteorytow :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie bardzo mi się podoba :) Nigdy nie używałam takich kulek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda :) Zamierzam go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Możliwe, że skuszę się na ten produkt na zbliżającej się promocji. O ile uda mi się go dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba nowosc? Bo nie widziałam go ostatnio w sklepie .

    OdpowiedzUsuń
  8. często je oglądałam :) ale mam paletkę rozświetlaczy z the balm i stwierdziłam że wystarczy mi na razie :) ale to prawda Wibo bardzo się rozwija i jak dla mnie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka piękność! nie wiedziałam, że wibo ma kulki w stylu guerlain

    OdpowiedzUsuń
  10. Wibo coraz bardziej zaskakuje swoimi produktami, ciekawie wyglądają te kuleczki :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)