Eveline Lip Lacquer 402 I Lakier do ust I Błyszczyk I Róż



Cześć dziewczyny!

Dzisiaj mam dla Was coś do ust. Ostatnio nie pomijam w makijażu zaznaczania moich ust, ale stanowczo bardziej stawiam na typowe odcienie nude niż róże, ale zapraszam na recenzję, bo myślę, że warto. 

Eveline Lip Lacquer 

STRONA INTERNETOWA PRODUCENTA
________________________


ODCIEŃ
________________________
402

 APLIKATOR
________________________
Bardzo wąski, dość długi, typowy dla błyszczyków, wygina się pod pracą dłoni. Nabiera sporą iloś produktu więc trzeba uważać nakładając błyszczyk na usta. 

KOLOR
________________________
Nie spodziewałam się aż tak dużej pigmentacji. Jest to typowy brudny róż. Łatwo pokrywa całe usta. Nie zastyga. Więc cały czas czujecie masełko na ustach. 

TRWAŁOŚĆ
________________________
Muszę przyznać, że tutaj jestem zaskoczona bo nie spodziewałam się, że może tak dobrze wyglądać na ustach. Ładnie kryje, kolor jest widoczny na ustach. Błyszczyk wiadomo znika z ust w czasie jedzenia czy picia. Nie ma mowy, że poprawicie go bez lusterka, bo możecie wtedy zrobić sobie ogromną krzywdę. Mimo wszystko jeżeli nie planujecie wypadu na obiad czy herbatkę błyszczyk utrzymuje się tak do 2 godzin  maksymalnie. Zjada się równomiernie więc nie macie o co się martwić. 




Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Na ustach wygląda rewelacyjnie, też jestem zaskoczona, piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, dość dzienny kolor. Ja niestety za taką formułą nie przepadam, więc na pewno się na niego nie skuszę :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt również mi się podoba :) ..ale błyszczyków nie lubię :( ;( ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ustach prezentuje się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pigmentacja! Ten kolor jest dla mnie za ciemny, ale jestem w szoku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za błyszczykami, bo wszystko mi się przykleja do ust. Ten wygląda pięknie i ten kolor. Pigmentacja również jest świetna.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. pigmentacja swietna! az go chce! kolor wspanialy

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tylko jakiś balsam do ust lub pomadka matowa, za błyszczykami nie przepadam osobiście

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny kolor i piękny połysk. Szkoda, że na ustach wytrzymuje tak krótko. Ja ostatnio jestem fanką długotrwałych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię błyszczyków, ten jednak wygląda bardzo dobrze na ustach :) Preferuję trochę bardziej wytrzymałe cuda do ust

    OdpowiedzUsuń
  11. na moich ustach nie wygląda tak doskonale!

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)