Alterra Emulsja do mycia twarzy z granatem I Pielęgnacja I Oczyszczanie I Demakijaż



Cześć dziewczyny!

Od jakiegoś czasu poszukuję czegoś idealnego do mojego demakijażu i oczyszczania twarzy. W moje dłonie wpadła pewna emulsja. Jak się sprawdza, czytajcie dalej.

Alterra- Emulsja do mycia twarzy z granatem

INFORMACJE OD PRODUCENTA
_______________________
Alterra emulsja oczyszczająca do skóry bardzo suchej. Zawiera masło shea BIO i aloes BIO. Łagodne substancje pochodzenia roślinnego szczególnie delikatnie oczyszczają skórę. Kombinacja składników takich jak cenny olej z nasion granatu BIO i żel z aloesu BIO nawilża skórę już podczas oczyszczania. Testy dermatologiczne potwierdzają bardzo dobrą tolerancję emulsji oczyszczającej do twarzy Alterra przez skórę. 


SKŁAD
_______________________

Aqua, Glycine Soja Oil*, Glycerin, Alcohol*, Glyceryl Stearate Citrate, Myristyl Myristate, Myristyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Coco - Glucoside, Xanthan Gum, Butyrospermum Parkii Butter*, Punica Granatum Seed Oil*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Bisabolot, Ginko Biloba Leaf Extract, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citral**, Citronellol**. 

* Składniki z upraw ekologicznych.
** Z olejków eterycznych.


CENA
_______________________
8,49zł / 125ml

MOJA OPINIA

_______________________
Jak wiecie jestem posiadaczką cery mieszanej więc szukam czegoś co dokładnie będzie oczyszczało moją cerę. Zazwyczaj taki produkt stosuję do początkowego oczyszczania twarzy. Niestety w tym kierunku totalnie się nie sprawdza. Owszem rozpuszcza makijaż, ale bardziej rozmazuje go na mojej twarzy niż pozbywam się wstępnej warstwy. Do wieczornego oczyszczania twarzy totalnie się nie sprawdza i tutaj zawiodłam się totalnie. 

Żeby zużyć produkt zaczęłam po niego sięgać rano by zebrać nadmiar sebum, które zebrało się przez całą noc i oczyścić skórę z olejków, których używam do wieczornej pielęgnacji. W tej dziedzinie sprawdza się dobrze, ale nie świetnie, nie pobił mnie ten produkt na kolana. Nie jestem z niego zadowolona i uważam, że jest to przeciętniak i o niebo lepszym produktem jest żel z serii liście manuka z Ziai. 



Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. A miałam takie zaufanie do marki Alterra :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;c Niestety w tym wypadku to taka mała porażka, a szkoda bo skład jest bardzo przyjemny :)

      Usuń
  2. Miałam tą emulsję ale nie zbyt mi podpadła ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam i po Twojej recenzji na pewno nie kupię. Także mam cerę mieszaną.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kilka razy się już zraziłam do marki i nie sięgam po ich produkty, całkowicie się u mnie nie sprawdzają niestety.

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty do włosów mają cudowne, ale czy do twarzy również... patrząc po emulsji nie powaliła mnie na kolana....

      Usuń
  5. Ja znowu nigdy nie miałam produktów tej marki. Więc zbytnio nie mogę się wypowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie z kolei do porannego oczyszczania twarzy dobrze się sprawdzała

    OdpowiedzUsuń
  7. po opisie widać, że totalnie się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam i nieziemsko mnie wysuszyła :/

    OdpowiedzUsuń
  9. W opisie od producenta jest jasno napisane,że to emulsja dla SKÓRY BARDZO SUCHEJ.Dlatego u ciebie się nie sprawdziła.Posiadaczki cer suchych będą z emulsji zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że tak jest napisane to nie znaczy, że posiadaczka cery mieszanej nie może jej używać. Jasno napisałam, że emulsja nawet nie radziła sobie ze wstępnym demakijażem, a noszę bardzo lekki makijaż. Jesy to zwyczajnie bubel, który do oczyszczania cery się nie nadaje, jedynie do delikatnego przemycia.

      Usuń
  10. Miałam, używałam rano i dobrze się sprawdzała. Mam cerę mieszaną, trądzikową, ale odwodnioną uważam, że jest to produkt godny uwagi. U mojej przyjaciółki, która ma skórę suchą sprawdził się jeszcze lepiej ;) Po prostu nie był dopasowany do twoich potrzeb.

    OdpowiedzUsuń
  11. No to jest bardziej tak do przemycia,do odświeżenia np. rano.Do zmywania makijażu nie wiem,chociaż producent też nic o,tym ne wspomniał,ze nadaje się do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)