Co warto kupić na promocji w drogerii I -49% Rossmann I kwiecień- maj 2016


Cześć!
Parę dni temu pytałam Was czy chcecie zobaczyć co polecam do kupienia na promocji -49% na kolorówkę. Wybrałam rzeczy, które najbardziej uwielbiam i są przystępne cenowo dla każdego. A Wy co mi polecacie? 



1. Wibo Star Glow- Uwielbiam te kuleczki, cudownie rozświetlają twarz. Od razu skóra wygląda na ożywioną. Mimo, że jestem posiadaczką cery mieszanej sprawdza się u mnie świetnie. 

2. Wibo Go Nude- Cudowna paleta do makijażu oczu. Wygląda cudownie na oczach, pigmentacja jest idealna i jak za taką cenę ta paletka to totalny szał. 
3. Wibo Diamond Illumination- Przepiękny rozświetlacz, który na twarzy wygląda jak cudowna tafla, która w małej ilości już mocno odbija światło, uważam, że jest to dobry zamiennik słynnej Mary Lou. 
4. Wibo Neutral Eyeshadow- Cudowna paleta z cieniami, które pozwalają na stworzenie dziennego jak i wieczorowego makijażu. Dobra pigmentacja i jak na drogeryjną paletkę uważam, że jest bardzo dobra.
5. Wibo 3 Steps to Perfect Face- Bardzo dobra paleta do konturowania. Mocno napigmentowana. Wzorowana na paletkach ze Sleeka. Utrzymuje się cały dzień.
6. Wibo Glossy Nude nr.1- Cudowna pomadka, która jest bardzo mocno nawilżająca i jest typowo w neutralnym odcieniu. Rozświetla usta i nie musicie się martwić, że spłynie Wam w ust ogromnymi plamami.
7. Lovely Pump Up- Bardzo dobra maskara, używam jej od półtora roku i nie zamienię jej na żadną inną. Można nią uzyskać efekt cudownie wydłużonych jak i pogrubionych rzęs. Minusem jest fakt, że dość szybko się kończy, ale uważam, że za taką cenę warto.


8. Maybelline Color Tatto- Cienie są bardzo dobrej jakości, sprawdzają się świetnie jako cienie bazowe. Polecam szczególnie wersje matowe tych cieni. 
9. Rimmel Stay Matte Primer- Jedna z moich ulubionych baz pod makijaż. Sama planuję sobie zrobić jej zapas. Jest bardzo mocno wygładzająca i świetnie matuje. 
10. Rimmel Lasting Finish Nude- Bardzo dobry podkład szczególnie do cer dojrzałych. Podkład jest lekki, ma przyjazną kolorystykę i jest bardzo trwały.
11. Rimmel Match Perfection- Mój ulubiony podkład od 5 lat. Zawsze mam go w swojej kosmetyczce. Ładnie wygląda na twarzy. Jest lekki i ma delikatne krycie. 



Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. 1, 7 będzie moje 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stawiam na paletkę cieni z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie wiem co kupię :) Przymierzam się do Color Tattoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wibo szleje i z pewnością kusi, muszę zobaczyć na żywo te cudeńka :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozświetlacz znalazł sie tez na mojej liście :) wszyscy tak go zachwalają,że muszę wyprobowac i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę na jakieś color tattoo i tą paletkę nude nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. za dużo mnie kusi tak naprawdę haha a nic nie potrzebuję ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. numer 8 kupiłam w super pharm za 11 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupię na pewno lakiery do paznokcii :D



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja skusze sie tradycyjnie na tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pierwszej kategorii sama mam na wszystko ochotę

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ten tusz, ale rozświetlacz wolę z My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kulki/ perełki ala guerlain są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba skuszę się na którąś paletke Wibo :) lubię tą markę

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak uda mi się to kupię te kuleczki Wibo, bo jestem ich bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poszłam do Rossmanna na promocje, ale był taki dziki tłum i wszystko upaprane, że dałam sobie spokój, bo tylko się denerwowałam ;/

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)