Wibo Incredible Gel nr. 2 I Czerwone głębokie wino I Trwałość


Cześć dziewczyny!

Wiecie, że kocham lakiery do paznokci marki Wibo? Tym razem też się nie zawiodłam. 

Wibo Incredible Gel nr. 2

INFORMACJE OD PRODUCENTA
________________________________
BAZA
Baza pod lakier żelowy jako krok pierwszy do wykonania żelowego manicure. Chroni płytkę paznokcia przed przebarwieniem i wyrównuje jej powierzchnię, zapewnia maksymalną przyczepność lakieru żelowego co ma znaczący wpływ na trwałość całego manicure.

LAKIER
Lakier żelowy nakładamy jako drugą warstwę w celu uzyskania super trwałego manicure, bez użycia profesjonalnej lampy UV/LED. Nadaje intensywny kolor w najmodniejszych odcieniach sezonu.

TOP
Innowacyjny żelowy top coat, utwardzający się pod wpływem światła , bez użycia profesjonalnej lampy UV/LED. Tworzy grubą, intensywnie błyszczącą powłokę ochronną. Jest ostatnim z trzech kroków do wykonania super trwałego, żelowego manicure, który teraz możesz wykonać sama w domu. Gwarantuje trwałość do 10 dni!


LAKIERY POTRZEBNE DO WYKONANIA PAZNOKCI
________________________________







SKŁADY
________________________________
BAZA
Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Isopropyl Alcohol, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Benzophenone-1, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate

LAKIER 
Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Acrylates Copolymer, Stearalkonium Bentonite, Phthalic Anhydride/Trimellitic Anhydride/Glycols Copolymer, Stearalkonium Hectorite,  N-butyl Alcohol, Styrene/Acrylates Copolymer, Benzophenone-1, Silica, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Polywinyl Butyral, Ethylcellulose, [+/-]: CI 77891, CI 60725, CI 77266[nano], CI 15880, CI 15850, CI 77499, CI 12085, CI 19140, CI 77491

TOP
Ethyl Acetate, Cellulose, Butyl Acetate, Isopropyl Alcohol, Acetyl Tributyl Citrate, Di-HEMA, Tripropylene Glycol Diacrylate, Trimethylbenzoyl Diphenylphosphine Oxide, Benzoyl Isopropanol




MOJA OPINIA
________________________________
Jak wiecie ja jestem zakochana w lakierach do paznokci od Wibo bo są świetnej jakości. Ta seria to dla mnie coś boskiego. Lakiery utrzymują się u mnie z ręką na sercu 12 dni. Dla mnie to ogromny wyczyn, bo przy domowych pracach, nie można zazwyczaj spodziewać się trwałości, która powali na plecy. W tym przypadku jest inaczej. Jak widzicie na paznokciach mam jedną warstwę lakieru. Krycie jest bardzo dobre. Lakier ma odcień głębokiego czerwonego wina. Takie odcienie najbardziej lubię nosić w czasie zimy. Ale najlepiej zawsze wyglądają do wieczornych stylizacji, które zawsze chce by wyglądały delikatnie, kobieco i elegancko. Pędzelek w lakierze jest dość duży, dzięki temu możecie bardzo szybko pomalować paznokcie. Lakier szybko wysycha, a top dodaje mu połysku i całej kropki na "i":)











Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Odważny kolor, ja wolę nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię nosić tak ciemne kolory na paznokciach jesienią, ale wybieram hybrydy , fantastyczny kształt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie uzywalam lakierów z Wibo. Na paznokciach prezentuje sie ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu :) wyglądają jak hybrydowe! Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś bardzo lubiłam takie ciemne kolory teraz jakoś odeszłam od nich na rzecz tych bardziej pastelowych,beżowych i różowych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory wyglądają obłędnie, ostatnio się na nie czaiłam ale nie było ciekawych kolorów. Mam nadzieję, że uda mi się upolować coś na promocji w Rossmann :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pazurki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach :) Jestem pod wrażeniem trwałości. U mnie lakiery wytrzymują strasznie krótko...

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tych lakierów, ale mani ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)