Wibo- Go Nude Smoky Edition


Cześć dziewczyny! 

Parę dni temu na blogu pojawił się makijaż z użyciem nowej paletki Wibo- Go Nude Somy Edition. Możecie go zobaczyć TUTAJ. Dzisiaj przyszła pora na szczegółową recenzję. 


Kiedy zobaczyłam paletkę od razu wiedziałam, że jest wzorowana na Urban Decay Smoky- TUTAJ możecie zobaczyć paletę wyjściową. 
Mimo wszystko podoba mi się to, że Wibo stworzyło naprawdę dobre odwzorowanie, które jest mocno napigmentowane. 


OPAKOWANIE
_____________________
Wygląda jakby było metalowe, ale jest dość lekkie. Łatwo się zamyka. Na górnej części paletki mamy wyżłobioną nazwę. W środku mamy duże lusterko, które naprawdę jest dobrej jakości. Spokojnie możecie w nim stworzyć makijaż oka. 

KOLORYSTYKA
_____________________
Paletką możecie stworzyć cudowny mocny makijaż, który będzie pasował do każdego. Kolory są na tyle neutralne, że pasują do każdego typu urody. W palecie posiadamy cztery kolory matowe i osiem cieni błyszczących. Jak widzicie dwa najjaśniejsze kolory są średnio napigmentowane, ale reszta no powala, pigment jest bardzo duży, który nie znika pod wpływem pędzla. 





JAKOŚĆ
_____________________
Cienie są bardzo dobrej jakości, ponieważ utrzymują się cały dzień na powiece, nie musicie się martwić, że cienie nagle zniknął z powieki. Nie mam problemu ze zbieraniem się cieni w załamaniu powieki. Niestety minusem jest osypywanie się cieni. Pewnie wiele z Was nienawidzi tego mi osobiście to nie przeszkadza, ponieważ swój makijaż oka zawsze zaczynam na samym początku więc to co mi się osypie wycieram i dopiero zajmuje się twarzą. 




 PODSUMOWANIE
_____________________
Paletka moim zdaniem jest bardzo dobrej jakości. Nie mam do czego się przyczepić. Wiadomo osypywanie cieni nie powinno wystąpić, ale dla mnie to nie problem bo tak pisałam zawsze zaczynam od makijażu oka. Cienie utrzymują się u mnie tak długo i nie tracą na pigmentacji, że jestem zakochana w tej palecie. Całe opakowanie bardzo mi się podoba, jest duże lusterko w którym możecie stworzyć makijaż. Dodatkowo w palecie dołączony jest pędzelek, który nie jest aż takiej złej jakości, ale ja jakoś nigdy nie używam pędzli dołączonych do paletek. Uważam, że za taką cenę warto wypróbować tę paletkę. 



STRONA INTERNETOWA PRODUCENTA
_____________________

INFORMACJE OD PRODUCENTA
_____________________
Paleta 12 cieni do oczu do wykonania makijażu smoky eyes. Wszystko, czego potrzebujesz do wykonania kultowego makijażu Smoky-teraz zamknięte w jednym pudełku. Umiejętnie skomponowana paleta 12 cieni doskonale sprawdzi się w wielu wariantach makijażu: od klasycznego, czarnego smoky, przez fioletowe, grafitowe, aż do naturalnych-ciepło brązowych i naturalnych.
Gwarancja gwiazdorskiego makijażu prosto z Hollywood. Intensywnie napigmentowane kolory łatwo się blendują, pozwalając wykonać idealny SMOKY EYES. Zestaw zawiera pędzelek z naturalnego włosia, którego wyprofilowany kształt zapewni perfekcyjną aplikację cieni i ułatwi uzyskanie efektu "przydymionego" oka.


SKŁAD
_____________________
Talk, Mica, Kaolin, Silica, Mineral Oil, 2-Ethylhexyl Palmitate, Polyisobutene, Methylparaben, Propylparaben, BHA, [+/-]: CI 77891, CI 77492, CI 77499, CI 77491, CI 77007. 






Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. prezentuje sie super choc bardzo przypomina naked! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ta paletka bardzo mnie kusi i z pewnością ja wypróbuje :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie jakbym widziała paletkę Naked :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będę w Polsce na pewno kupię tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja
    Tylko czekam na kolejny tydzień promocji w Rossmann i paletka będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podobają mi się metaliczne, połyskujące odcienie złota

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądają te cienie, w sumie totalna kopia Urban Decay ale na pewno cena znacznie bardziej przystępna :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)