681- Pachnąca szafa z woreczkiem zapachowym

Cześć dziewczyny!
Mam dla Was dzisiaj wpis z całkowicie innej dziedziny niż zawsze, postanowiłam, że co jakiś czas na blogu zaczną pojawiać się produkty do domu, przydatne w naszym życiu codziennym. 
Dzisiaj trochę zapachu w naszej szafie. 


Myślę, że każda z Nas uwielbia kiedy z jej szafy wydobywa się piękny, delikatny zapach, który także w jakimś stopniu łączy zapachy na naszych ciuchach. Ja do tej pory zawsze stawiałam na saszetki zapachowe z których także jestem zadowolona, ale nie do końca sprawdzały się one w moich szufladach z bielizną, coś mi nie paskowało, nie miałam za bardzo jak ich dobrze ułożyć i z ratunkiem zapachowym przyszedł do mnie woreczek marki Pachnąca Szafa. Jak widzicie jest to bardzo mały, ma cudowną czerwoną wstążeczkę, która dodaje mu uroku.
Woreczek ma bardzo piękny zapach, kojarzy się mi z moimi pobytami w górach, więc za każdym razem kiedy otwieram szufladę z bielizną trafiają do mnie moje wspomnienia. Niby tak banalna rzecz, a ile uśmiechu może wywołać z rana kiedy to nie mamy siły na funkcjonowanie. 
Bałam się, że woreczek bardzo szybko utraci swój zapach. Lecz mimo, że w mojej szufladzie jest już miesiąc nadal wyczuwam bardzo intensywny zapach, który faktycznie krąży po mojej szufladzie.
Uważam, że jest to dobra inwestycja jeżeli chcecie coś ładnie pachnącego do swojej szafy i zależy Wam na długotrwałym efekcie.






Pachnąca szafa

STORNA INTERNETOWA
__________________________

FACEBOOK
__________________________



Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Bardzo lubię takie pachnące gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię, lubię :) i mam podobne w szafie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze wrzucam do szafy taką saszetkę i rzeczywiście pachnie ona przed długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że jeszcze nigdy nie miałam podobnego zapachu w szafie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tego, ale z chęcią wypróbuję bo lubię takie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach musi być na pewno ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama mam w szafie saszetkę zapachową z tej firmy właśnie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)