525-Eveline PRO-REGENERUJĄCA MASECZKA ŻELOWA.




Instagram


Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was recenzję maseczki do twarzy, oczywiście wiecie, że uwielbiam takie produkty, ponieważ są poręczne, mogę je wszędzie zabrać, szczególnie w okresie wakacji, a pielęgnacja mojej cery to podstawa. Ale już Was dłużej nie zanudzam i przedstawiam produkt marki Eveline PRO-REGENERUJĄCA MASECZKA ŻELOWA.



Informacje od producenta:
5 w1  
•NAWILŻA 24H •ODMŁADZA I REGENERUJE
•REDUKUJE ZMARSZCZKI
•UJĘDRNIA I NAPINA
•ŁAGODZI PODRAŻNIENIA
Innowacyjna SOS pro-regenerująca błyskawiczna maseczka żelowa 5 w 1, oparta na unikalnej kompozycji składników aktywnych, doskonale pielęgnuje bardzo suchą skórę. Silnie skoncentrowana formuła bogata w bioHyaluron Complex™ działający w synergii z Lipomoist 2013 pobudza komórki skóry do intensywnej odnowy, głęboko i długotrwale nawilża i wygładza. Redukuje zmarszczki, linie mimiczne i bruzdy. Doskonale liftinguje, ujędrnia i napina. Nowatorska żelowa formuła tworzy na skórze napinającą mikrosiateczkę, przywraca cerze elastyczność i blask. Skóra jest doskonale nawilżona, wygładzona i świeża.
SUPER EFEKT 4D – nowy wymiar w walce ze zmarszczkami Spektakularna redukcja ilości, długości, szerokości i głębokości zmarszczek.
Składniki aktywne:
• bioHYALURON COMPLEX™ – bogaty w kwas hialuronowy silnie wygładza i nawilża naskórek, dzięki czemu działa jak błyskawiczny lifting. Ujędrnia i uelastycznia. Wypełnia głębokie zmarszczki od wewnątrz.
• PHYTOCELLTEC™ – roślinne komórki macierzyste pozyskiwane z odmiany jabłoni szwajcarskiej, poprawiają witalność i żywotność komórek skóry.
• LIPOMOIST 2013 – bogaty w ekstrakt z alg, peptydy, mikroelementy oraz witaminy, tworzy na powierzchni skóry mikrosiateczkę zapobiegającą parowaniu wody z naskórka. Nawilża, wygładza, ujędrnia i zwiększa przenikanie składników aktywnych w głąb naskórka.
• KOMPLEKS WITAMIN A, E, F głęboko odżywia i regeneruje skórę, zapewniając jej jędrność i elastyczność.
• D-PANTHENOL I ALANTOINA regenerują warstwę hydrolipidową, nawilżają, ujędrniają i uelastyczniają.
Cena:
3.59zł

Strona internetowa producenta:

Moja opinia:

Jak wiecie ja często sięgam po maseczki właśnie w takich saszetkach. Dla mnie jest to idealne ukojenie mojej skóry. Świetny dodatek do regularnej pielęgnacji i cera dostaje kolejny zastrzyk nawilżenia. W czasie lata moja cera często z normalnej potrafi zmienić się w suchą. Mimo mocnego nawilżania uwielbia się przesuszać. Ta maseczka wpadła do mojej kosmetyczki w samą porę. Niestety cierpiałam na bardzo przesuszone okolice nosa. Maseczka świetnie nawilżyła te okolice i po tym jak pozbyłam się nadmiaru produktu czułam jak skóra jest miękka, sprężysta. Oczywiście ostatnio nie obeszło się od podrażnień od chusteczek higienicznych, ponieważ niestety byłam chora. Więc możecie sobie wyobrazić mój spuchnięty nos, ogromne suche skórki, oraz ogromne podrażnienia. Muszę przyznać, że na początku bałam się nakładać maseczkę na okolice podrażnione, ponieważ bałam się pieczenia. Mimo to produkt bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, ponieważ nie spowodował dyskomfortu, a bardzo mocno nawilżył te okolice i pomógł w szybszej regeneracji. Polecam ten produkt każdemu, spróbujcie koniecznie. 










Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Miałam :) Bardzo miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecę mojej mamie, z pewnością się z nią polubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam z drobinkami złota,delikatnie opalizująca,była świetna,również polecam. :)
    Zapraszam na konkurs :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/konkursowo.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam. Muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też ją mam ale czeka na swój moment

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę musiała ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym spróbowała gdyby była w tubce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze maseczki z Eveline.

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)