528- Essence Lipliner 12 Wish Me a Rose



Instagram
Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was recenzję Essence Lipliner 12 Wish Me a Rose.



Informacje od producenta:
super podkreślenie! konturówka zapewnia doskonały kształt ust. ta kredka jest także wyjątkowo praktyczna – nie rozmazuje się i utrzymuje wyjątkowo długo. będziesz zachwycona!

Cena:
4,99zł

Odcień:
Wish Me a Rose

Pigmentacja: Konturówka jest bardzo mocno napigmentowana, już mała ilość daje nam pożądany odcień produktu.

Trwałość: U mnie konturówka utrzymuje się do 4 godzin. Wiadomo po jedzeniu, piciu czasem potrzebuje poprawy, ale mi to absolutnie nie przeszkadza. Najbardziej lubię aplikować ten produkt na odrobinę balsamu, czy dopełnić go pomadką lub błyszczykiem.

Wysuszanie: Jak wiadomo większość produktów tego typu wysusza nasze usta, podkreśla wszystkie suche skórki. W moim przypadku wysuszanie nie jest ogromne, lecz wiadomo występuje.
Konsystencja: Konturówka sunie po ustach bardzo delikatnie, kredka jest w miarę miękka, lecz nie do tego stopnia, że się łamie, roztapia i ciężko się nią pracuje.

Podsumowując: Z produktu jestem bardzo zadowolona, ponieważ jest to dobra alternatywa dla drogich produktów, utrzymuje się wystarczająco długo oraz ma piękny odcień, będę sięgała po kolejne produkty.






Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. justyna-testuje.blogspot.com7 lipca 2015 21:19

    ładny, delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcień nie dla mnie, ale jeśli inne kolory również się długo utrzymują to mogłabym coś znaleźć dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ją, częściej używam niż in the nude :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś takiego by mi się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor podoba mi się w internecie, ale na żywo już nie ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. "W moim przypadku wysysanie nie jest ogromne" dam sobie rękę uciąć, że chodziło o wysuszanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor, nie mam żadnej konturówki, nie wiem jak to się stało:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię konturówki z Essence :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)