531-Urządzenie Do Pielęgnacji Twarzy z Biedronki




Instagram
Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was Urządzenie Do Pielęgnacji Twarzy z Biedronki. 




Szczoteczkę dorwałam na promocji w Biedronce. Kosztowała 20zł. Muszę przyznać, że nosiłam się z tym zakupem już wielokrotnie, kiedy tylko widziałam ten produkt w Biedronce. Muszę przyznać, że tego zakupu totalnie nie żałuję. Używam najczęściej końcówki mocno oczyszczającej. Sięgam po nią wręcz codziennie. Dzięki temu moja cera jest o wiele lepiej zadbana, cudownie wygląda. W dodatku używając jej wieczorem kremy, olejki itd. Cała wieczorna pielęgnacja o wiele szybciej, dokładnie i z lepszym efektem się wchłania. Szczoteczka cudownie oczyszcza moją cerę. Pory wyglądają o wiele lepiej, są oczyszczone i przy regularnej pielęgnacji o wiele bardziej się zmniejszyły. Dzięki temu, że używam szczoteczki czuję, że moja cera jest oczyszczona, że pozbywam się całego makijażu bez zbędnych pozostałości. 










 Szczoteczka ma dwa stopnie szybkości iw zależności od tego czego potrzebujecie i jak bardzo wrażliwa jest wasza cera możecie dotować wszystko do siebie. Szczoteczka ma ładny różowy kolor, ale występuje w różnych wariantach. 














1- nakładka masująca, jej zadaniem jest poprawa krążenia oraz absorpcji kosmetyków
2- nakładka szczotkowa, usuwa martwy naskórek i regeneruje uszkodzone komórki
3- nasadka z gąbką, do równomiernego nakładania makijażu
4- nakładka lateksowa do masażu, który ma ułatwić wchłanianie się kosmetyków

Udostępnij ten post

29 komentarzy :

  1. Widziałam to urządzenie w Biedronce, ale jakoś mnie nie zachęciło do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak naprawdę działa

    ____________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze to wygląda, ale ciekawe jak długo pochodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam je, ale teraz już długo korzystam z Foreo

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam je, ale ja chyba wolę np. waciki lub po prostu dobrą pastę (np. z ziaji). Wiem, że takie szczoteczki wymagają starannego czyszczenia, a znając mnie i moje bałaganiarstwo to niestety by się nie sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety waciki, pasta nie da Ci tak dobrego oczyszczania jak szczoteczka do twarzy, wacik, pasta, żel do twarzy nie oczyści dokładnie. Kochana wystarczy, że po użyciu dobrze oczyścisz wkładasz w pudełeczko odstawiasz na półkę i gotowe;]

      Usuń
  6. Widziałam, że teraz w Netto mają być podobne szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedys mialam cos podobnego , ale odkad mam MIA to tylko ja uzywam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilkakrotnie się przymierzałam do jej zakupu, ale nie byłam przekonana. Ale kiedy zobaczyłam ją w Biedronce na wyprzedaży za 11,99 zł to wzięłam i nie żałuję - świetny produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, u mnie nie ma wyprzedaży w Biedronce;c

      Usuń
  9. ja też je zakupiłam ale najlepsze jest to że teraz używam go raz na ruski miesiąc! :P

    Zapraszam również do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda całkiem porządnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam zakupić, ale odpuściłam sobie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe jaka będzie jej żywotność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem wytrzymuje długo;] Ja swoją już mam trochę czasu i jestem zadowolona;]

      Usuń
  13. Byłam ostatnio w Biedronce, ale niestety nie widziałam tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co musisz śledzić pielęgnacje jaka pojawia się w Biedronce, ponieważ te szczoteczki nie są dostępne w asortymencie regularnie;]

      Usuń
  14. Ja mam skore zbyt tradzikową żeby używać takich szczotek :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swoją maszynkę dorwałam na przecenie- jestem z niej mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. skusiłaś mnie . jestem ciekawa jak długo będzie działała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie kupiłam jak była taka możliwość :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam kupić to urządzenie, ale jakoś nie byłam do końca przekonana i odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)