524- Projekt Denko- czerwiec 2015




Instagram
Witajcie!
Dzisiaj zapraszam Was na projekt denko. W tym miesiącu skupiałam się nad zużywaniem próbek. Miałam ich bardzo dużo, przez co zajmowały ogrom miejsca dlatego chciałam się ich pozbyć by zwolnić miejsce na kolejne nowości. 



 Szampon Babydream z lwem, wersja, która ma nie plątać włosów. Faktycznie różnica jest między tą standardową wersją, a tą, lecz nadal trochę plącze te włosy. U mnie pozostaje to bez różnicy, ponieważ zawsze nakładam odzywkę lub maskę do włosów. 
Bebeauty odżywka do włosów pielęgnacja i nawilżenie. Czy nawilżenie? Wątpię. Pozostanę raczej przy założeniu, że wspomagała rozczesywanie moich włosów.
Jantar- tutaj chyba nie muszę dużo się rozpisywać. Ideał, przyśpieszył porost moich włosów, pobudził dużą ilość cebulek i jest moim stanowczym ulubieńcem. 
 Ze względu, że w lipcu szykuje się u mnie wiele imprez musiałam pomalować włosy, sięgnęłam po farbę z Syoss w odcieniu ciemnego brązu. Jestem bardzo zadowolona, kolor pięknie pokrył moje odrosty i świetnie wygląda na włosach. 
Alterra maska do włosów z granatem, bardzo dobra maska, lecz mała przez co jest mniej wydajna, jest to produkt idealny na wyjazdy, jak nie chcemy taszczyć ogromnych masek, ta będzie odpowiednią alternatywą. 
Isana regeneracja Oil Care wspominam ten produkt bardzo pozytywnie, działał fajnie na moje włosy bez znacznych, spektakularnych efektów. 
 Płatki kosmetyczne Carea z Biedronki, teraz wymieniłam je na wersję z Lidla i muszę Wam powiedzieć, że te płatki z Lidla bardziej mi pasują niż te.
 Biała Perła pasta wybielająca, efekty pokażę Wam w recenzji więc nie chce zdradzać konkretnych szczegółów. 
Adidas 6 in 1 bardzo dobry antyperspirant, świetnie chronił, pienie pachnie, długo utrzymuje się na skórze w Tesco możecie go dostać za jedyne 6 zł!
Hydrolat oczarowy, kolejna butelka, kolejne zadowolenie, kolejna ulga dla skóry, kolejna odpowiednia pielęgnacja. Czego chcieć więcej?
 Eveline Art Scenic, mój ulubiony korektor wymieniłam go na taki sam i kocham kocham kocham go całym sercem, przepięknie rozświetla okolic wokół moich oczu i dodatkowo utrzymuje się cały dzień. 
Isana zmywacz do paznokci, mój niezmienny przyjaciel, wracam do niego bardzo często i jest rewelacyjny, doskonale zmywa lakier bez pozostawiania nadmiernego polotu koloru. 
 Jak wiecie u mnie kremy do rąk schodzą jak gorące bułeczki, możecie zobaczyć to na powyższym zdjęciu. 


Próbki, próbki, próbki, były tutaj szampony, maski do włosów, kremy do twarzy oraz ciała. 

Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawe denko, nic nie miałam z niego:)D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasta wybielająca robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmywacz z Isany mój ulubieniec !
    Krem do rak z Garniera znam i sama używam :)
    Tej odzywki z Jantara muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam/mam/miałam większość z tych produktów :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Duże denko, widzęt to kilka produktów, które używałam i lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zmywacz z Isany, wcierkę Jantar i korektor Art Scenic z Eveline :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie adidas był średni. Mało wydajny i słabo chronił :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam maskę z Alterry, ale jak sobie pomyślę, że w podobnej cenie mam ileś razy większą z Kallosa, to wybieram jego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie skończyła się maska z Kallosa, a potrzebowałam czegoś na już dlatego po nią sięgnęłam ;]

      Usuń
  9. Szampon babydream uwielbiam! :)
    Odżywkę z bebeauty moja mama ma, ale w różowej wersji, podobno nie za fajna..
    U mnie Jantar się nie sprawdził :/
    Maskę z Alterra uwielbiam - za wszystko :) Całą tę serię w sumie :D
    Carea to najlepsze dla mnie płatki i nie zamienię na inne :D
    Ja korektor z Eveline kochałam w starej wersji, nowej jeszcze nie miałam.
    Niezastąpiona Isana jest ze mną już około roku :)
    Kilka z próbek znam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Twojego denka znam tylko płatki kosmetyczne :D No i kilka próbek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kiedyś miałam spore pudełko próbek (trochę większe od pudełka z ShinyBox), w końcu porozdawałam większość, a później byłam zła, że sama ich nie zużyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zaczęłam zużywać próbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post ! na pewno coś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę ja jakoś nie mogę się zebrać żeby zużywać próbki. Płatki i zmywacz to moi ulubieńcy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)