523- Ulubieńcy miesiąca czerwca 2015




Instagram

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was ulubieńców miesiąca czerwca. Musze przyznać, że ten miesiąc był dla mnie bardzo pracowity, dodatkowo w czerwcu było troszeczkę dni upalnych dlatego rzadko sięgałam po makijaż, a jeśli już to robiłam były to produkty delikatne, lekkie, które nadmiernie nie obciążały mojej skóry. Oczywiście nie zapominałam o odpowiednim zabezpieczeniu skóry. Lecz przejdźmy do rzeczy i przedstawiam Wam swoich ulubieńców.



 Pierwsze przedstawiam Wam gąbkę z Hebe, która zawładnęła moją aplikacją podkładu. Niestety jest już trochę po przejściach, lecz nadal ją lubię. Sprawdza się u mnie świetnie. Aplikuję nią podkład oraz korektor i używam jej zawsze kiedy robię makijaż.
 Kiedy już robiłam makijaż najczęściej sięgałam po krem BB z Maybelline. Oczywiście kolor najjaśniejszy. Lecz by rozświetlić moją skórę, nadać jej takiego zdrowego, żywego blasku sięgałam po bazę rozświetlającą z Ingrid, która nie dość, że dodatkowo utrzymywała dłużej mój krem BB to dodatkowo nadawała mi pięknego blasku.

 Usta pozostawiałam w bardzo delikatnych odcieniach nude. Oczywiście moja niezastąpiona matowa pomadka z Manhaytanu, która możecie dostać jedynie online.  Ostatnio dołączyła do niej konturówka w takim samym odcieniu, lecz marki Essence. Dzięki temu mogę delikatnie powiększyć usta.
 Jak wiecie rozświetlenie kocham, mam jasną cerę więc korektor musi być bardzo jasny i u mnie niezmiennie pozostaje korektor Eveline art scenic. Uwielbiam ten produkt, mogę nim budować krycie, jest bardzo płyny, lekki, można osiągnąć nim delikatne jak i mocne krycie.  To już moje kolejne opakowanie. Oczywiście po rozświetlacz sięgałam w każdym makijażu. Tutaj królowała moja nowość, recenzję mieliście okazje przeczytać całkiem niedawno. Coś cudownego, produkt jest świetny, kultowy wręcz. Dobrze się u mnie sprawdza.

I na sam koniec moje trzy produkty pielęgnacyjne. Zacznę od twarzy, ponieważ na twarz lądował filtr 50+ marki Dermedic oraz krem pod oczy marki Dermedic. Oba produkty kocham, uwielbiam, są świetnej jakości, nie uczulają mnie.  Niestety w tym roku nie mam absolutnie czasu na opalanie się więc ratuje się produktami dodającymi mi delikatnej, złotej opalenizny. Tutaj z ratunkiem przychodziła mi mgiełka samoopalająca z Eveline. Nie pozostawiała zacieków, a tworzyła piękny delikatny efekt opalonej skóry. 

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Znam ten matowy błyszczyk z Manhattanu i uważam, że to naprawdę fajny produkt :D A co do kremu BB - kiedyś stosowałam i też wydawał mi się dobry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Dermedic mam krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować ten krem bb z Maybeline :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sobie zamowilam ta kontowke ostatnio .:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zobaczyć na żywo "Iluminator", bo gdzie go widzę, tam same pochwały. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę również zainwestować w jakieś filtry, bo 20 zawarte w podkładzie na pewno nie wystarczą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę mgiełkę z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię tą mgiełkę z eveline, mam opcję do ciemnej karnacji a na mojej jasnej daje bardzo delikatny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam nic z Twoich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę tych upalnych dni, u mnie było ich malutko. Też bardzo lubię ten korektor z eveline.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego kremu z Maybelline nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozświetlacz My Secret ostatnio oglądałam, sama się zastanawiam czemu go nie wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie dopiero drugi upalny dzień :) Niestety nie znam żadnego z polecanych produktów, ale postaram się pamietać o nich przy następnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukam dobrego korektora i chyba kupie ten co poleciłaś :)
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę zapolować na te rozświetlacz z My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tę konturówkę i bardzo ją lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zadnego z Twoich ulubiencow nie mialam, ale marka Dermedic mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym roku też nie wychodzę na słońce. Może skuszę się na mgiełkę samoopalającą... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam identyczną pomadkę z manhattanu, uwielbiam ją, czyżby kolor 95g? Jest świetna, również zakochałam sie w gąbeczkach do podkładu i teraz nie wyobrażam sobie bez nich życia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. hmmm ingrid robi się popularne nabogach :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)