530-MEN X-TREME MATT - MATUJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY MEN 6W, EVELINE



Instagram

Witajcie!

Dzisiaj recenzja będzie idealna dla Panów- MEN X-TREME MATT - MATUJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY MEN 6W, EVELINE




Strona internetowa producenta:

Zadania żelu:
-  GŁĘBOKO OCZYSZCZA
-  ZAPOBIEGA BŁYSZCZENIU
-  ZWALCZA NIEDOSKONAŁOŚCI
-  MATUJE
-  INTENSYWNIE NAWILŻA
-  ODŚWIEŻA

Sposób użycia:
Zwilżyć dłonie i twarz wodą, żel nanieść na twarz i dokładnie oczyścić okrężnymi ruchami, następnie spłukać wodą.

Cena:
15zł/ 150 ml

Opakowanie:
Miękka tuba z której z łatwością można wydobyć odpowiednią ilość produktu. Zamykana na klik, stoi na górnej części, żel ścieka do wydobycia i dzięki temu łatwo wszystko wydobyć. Ahhh to zdanie jest tak bardzo po Polsku, lecz pragnę wyjaśnić najlepiej jak mogę o co mi chodzi.

Produkt:
Pragnę zauważyć, że już na drugim miejscu w składzie mamy SLS, dlatego do codziennego stosowania nie polecam. Mój facet sięga po ten produkt po pracy, ponieważ warunki nie sprzyjają, ilość pyłu, która osiada na skórze jest bardzo problematyka w usunięciu. Dzięki temu, że produkt jest bardzo mocno oczyszczający o wiele szybciej może pozbyć się zgromadzonych zabrudzeń. Niestety po zastosowaniu potrzebny jest bardzo nawilżający kem bo skóra jest naciągnięta, wysuszona i potrzebuje natychmiastowego zastrzyku nawilżenia. Mój facet cierpi na szybkie podrażnienia skóry dlatego trzeba uważać z używaniem tego produktu, ponieważ łatwo przesusza, jest bardzo mocny oczyszczający i niestety nie będzie nadawał się do codziennej pielęgnacji.














Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Warto zastanowić się nad zakupem czy oby będzie to dobry produkt dla naszych mężczyzn;]

      Usuń
  2. Czyli żel ekstremalny , dla mojego męża by się raczej nie nadawał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojego nie da się nakłonić, żeby zwykłym kremem z filtrem nasmarował twarz :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób jak ja "kochanie chodź coś Ci pokaże" bierzesz go z zaskoczenia i dajesz krem na twarz wtedy już nie ma wyjścia, skrzywia się, jęczy, ale i tak krem wsmarujesz;d

      Usuń
  4. Jeśli jest SLS to raczej nie kupiłabym ani sobie ani chłopakowi, chociaż produkt ogólnie ciekawy, pomijając skład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest niestety największym minusem;]

      Usuń
  5. fajnie, że skóra Twojego chłopaka jest dobrze oczyszczona, wiadomo, że sls wysusza i potrzebny jest kremik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój takich rzeczy nie używa- wystarczy mu sama woda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojemu kiedyś także do czasu kiedy nie poszedł do pracy, gdzie zwykłe mydło nie daje rady, a twarz jest czarna ;d

      Usuń
  7. ah ci nasi mężczyźni ;) zebym ja mojego namówiła do mycia twarzy żelem to będzie sukces. Ogolnie moj mąż baardzo dba o siebie, ale u niego rządzi minimalizm kosmetyczny. wręcz MAKSYMALNY minimalizm, do tego stopnia, iż glowę mył moim żelem pod prysznic ;D do tego czas az skóra głowy była mega wysuszona i biedny myslal ze ma łupież :D i wtedy padło moje ukochane " A NIE MÓWIŁAM?!" w ten oto sposób moj mąż odróznia ze szamponem myjemy głowę :D a żel do ciała jest do ciala, czekam zatem aż dojdzie do niego czym myjemy twarz ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha kochana ale mnie rozbawiłaś, niestety faceci tak mają zawsze wiedzą lepiej, a jak się coś dzieje, skóra swędzi, piecze, boli, wyskakują jakieś niepożądane moce nadprzyrodzone na ciele wtedy jest "kochanie co to jest pomóż mi", a tak to oczywiście słuchać się nie chcą:D

      Usuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)