543- Eveline, MiniMAX (Lakier do paznokci) 804



Instagram
Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was recenzję Eveline, MiniMAX (Lakier do paznokci)



Informacje od producenta:
Szybkoschnący i długotrwały lakier do paznokci w klasycznej gamie kolorystycznej. Dzięki małej pojemności nie trzeba się już martwić, że lakier zaschnie i się zmarnuje. 

Cena:
 5zł / 5ml

Recenzowany odcień:
804

Strona internetowa producenta:

Moja opinia:

Czy ten kolor nie jest cudowny? Ja się zakochałam w nim jak tylko otworzyłam paczkę i obaczyłam ten lakier. Od razu pomalowałam paznokcie i odpłynęłam. Lakier ma odcień maliny wpadającej w czerwień. Coś cudownego wygląda idealnie na paznokciach u dłoni oraz u stóp. Lakier utrzymuje się u mnie do 4 dni. Moim zdaniem to i tak długi czas, ponieważ większość lakierów potrafi wytrzymać jedynie jeden dzień. Buteleczka bardzo wygodna, przezroczysta, możemy kontrolować ilość produktu. Pędzelek wygodny, łopatkowy nie jest za cienki z łatwością dotrzecie w każde trudne miejsca bez problemu. Dwie warstwy i macie idealne krycie, nic nie prześwituje. Pięknie się błyszczy na paznokciach. A Wam kolor podoba się?
















Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Nie przepadam za lakierami z Eveline.

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor! Miałam ten lakier tylko w takim klasycznym czerwonym kolorze i nawet po jednej warstwie mogła bym zostawić, byłam z niego bardzo zadowolona.
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę utrzymywania się 4 dni. U mnie każdy lakier schodzi w błyskawicznym tempie i 2 dni to już wow :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet ciekawy kolor, ale osobiście uwielbiam klasyczną czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kolor, aczkolwiek jestem zwolenniczką klasycznej czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kolor, aczkolwiek jestem zwolenniczką klasycznej czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pomarańczkę z tej linii i muszę przyznać, że zaskoczył mnie ten lakier jakością, u mnie utrzymuje się 5 dni na rękach, na stopach ... 2 tygodnie - bez odprysków :) Już są odrosty, to zmywam i powtarzam czynność, a twój kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam lakier z tej serii, zwykłą czerwień i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest! Ja mam na oku pomadkę w podobnym kolorze ;) strasznie mi się podobają teraz takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny dokładny manicure :) A kolorkowi ciężko się oprzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie zmienia odcień w zależności od padania słońca :]

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)