540- Fitomed, Mydlnica Lekarska, Szampon ziołowy do włosów suchych i normalnych




Instagram


Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was kolejną recenzję Fitomed, Mydlnica Lekarska, Szampon ziołowy do włosów suchych i normalnych


Informacje od producenta:
Środkiem myjącym w szamponach są saponiny uzyskane z korzenia mydlnicy lekarskiej. Szampon wytwarza lekką, swoistą dla mydlnicy pianę, zmiękcza wodę i nadaje włosom połysk. Poza mydlnicą w skład szamponu wchodzą wyciągi z: skrzypu, szyszek chmielu, lipy, pokrzywy. Naturalne substancje łagodzące zmniejszają łamliwość włosów, przywracają im witalność i zdrowy wygląd. Poprzez właściwy dobór ziół ustępuje łuszczenie skóry oraz świąd, wzmacniają się cebulki włosowe.
Do skóry wrażliwej na mydła i detergenty.

Skład:
Aqua, Herbal Extract, Coco Glucoside, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Laureth Sulfate, Propylene Glycol, Peg-7-Glyceryl Cocoate, Lactic Acid, Fragrance, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone.

lub z wyszczególnionymi ekstraktami ziołowymi na nowych etykietach: 
Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract, Equisetum Arvense Extract, Humulus Lupulus Cone Extract, Tilia Cordata Extract, Urtica Dioica Extract, Coco Glucoside, Sodium Laureth Sulfate Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, PEG-7-Glyceryl Cocoate, Citric Acid, Parfum, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone

Cena:
9zł / 250ml

Strona internetowa producenta:

Moja opinia:
Szampon otrzymałam już jakiś czas temu. Bardzo polubiłam ten szampon, ponieważ ma taką pośrednią konsystencję, niegęstą, nierzadką. Coś idealne,  uwielbiam takie szampony używać do swoich włosów. Ja myję włosy codziennie. Dlatego tak szybko szampony mi się kończą. W tym przypadku jestem pozytywnie zaskoczona. Szampon używam już od dłuższego czasu a mam zużytą 1/3 to bardzo mało. Czasem ciężko by szampon starczył mi na miesiąc, a tutaj użytkowanie jest dłuższe, a wydajność bardzo sprzyjająca. No dobrze, ale przejdźmy do działania. Szampon bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy jak i zmywa cudownie oleje z włosów. Odświeża włosy bardzo dokładnie, mam wrażenie, że dodaje mi objętości, a włosy wyglądają na o wiele bardziej zadbane. Nie wysusza mi skalpu głowy, a wręcz nawilża więc polecam ten produkt bardzo serdecznie z czystym sercem.








Udostępnij ten post

5 komentarzy :

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)