534- Eveline krem przeciwzmarszczkowy 6 w 1




Instagram

Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was kolejną męską recenzję. Pragnę przedstawić krem regenerujący 6w1 Eveline.



6 zadań o których mówi nam producent:
-Wygładza zmarszczki
-redukuje linie mimiczne
-błyskawicznie ujędrnia
-zwiększa sprężystość skóry
-wzmacnia i regeneruje
-usuwa oznaki zmęczenia

Strona internetowa producenta:

Moja opinia:
Krem testował mój partner, czy wygładza zmarszczki i redukuje linie mimiczne, za parę lat zobaczymy czy oby krem pomógł. Po nałożeniu kremu na twarz faktycznie skóra się napina, jest jędrna i od razu lepiej wygląda. Najbardziej liczyliśmy na ostatni punkt, czyli usuwanie oznak zmęczenia. Niestety mój partner wstaje codziennie bardzo rano i w czasie takich upałów ma problem ze snem więc oznaki zmęczenia szybko pojawiają się na twarzy. Mimo wszystko krem nie podołał. Nie redukował nic w tej kwestii. Więc nie można na to liczyć… Dodatkowo chce wspomnieć o tym czy krem uczulił mojego partnera, zapchał itd. Wielokrotnie mówiłam, że mój chłopak ma spore problemy z zapychaniem skóry, bardzo szybko u niego o wysyp nieprzyjacieli, oraz o dodatkowe podrażnienia na twarzy. Mimo regularnego stosowania rano i wieczorem krem nie podrażnił jego skóry, chociaż przy pierwszym użyciu czuł mały dyskomfort, ale może dlatego, że miał parę podrażnień. Przy kolejnym użyciu już nic takiego nie zauważyliśmy.


















Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. No to wychodzi, że to taki średniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc to chyba bym się nawet zdziwiła, gdyby sam krem redukował oznaki zmęczenia ; ) Niestety snu nic nie zastąpi.. ale skoro nie podrażniał i nie zapychał to chyba nie wypadł najgorzej ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem, czy pasowałby mojemu mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sprawdzić to na moim M :)
    Kasiu, "klik" nie jest aktywny.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że Eveline stworzyła męską linię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój chłopak lubi o siebie zadbać, więc może zrobię mu prezent :) Byleby nie obraził się za to, że jest przeciwzmarszczkowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, ze marka pomyslala i o panach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja podarowałam krem tacie, to on go testuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też pisałam recenzje na temat produktów Eveline z serii dla mężczyzn. :-)
    Te kosmetyki całkiem dobrze się spisują i nie są drogie. Pozdrawiam i dołączam do obserwatorów! :-)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)