535- Ziaja, Liście Zielonej Oliwki, Oliwkowa maska regenerująca




Instagram



Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was recenzję Ziaja, Liście Zielonej Oliwki, Oliwkowa maska regenerująca




Informacje od producenta:

Maseczka zawiera esencję z liści zielonej oliwki oraz kwas hialuronowy. Skutecznie wygładza i odnawia naskórek. Dodaje skórze blasku i energii. Działa kojąco na podrażnienia. Liście zielonej oliwki - zawierają oleuropeinę - naturalny przeciwutleniacz i substancję łagodzącą. Odświeżają i wzmacniają skórę oraz chronią przed transepidermalną utratą wody. Dermobaza oliwkowo - regenerująca - zapewnia skórze równowagę wodno-lipidową. Zmiękcza, wygładza, uelastycznia i łagodzi. Kwas hialuronowy i witaminy młodości - skutecznie nawilżają i wygładzają skórę. Redukują zmęczenie skóry powstałe w ciągu dnia. 

Cena:
ok 1,5zł / 7ml

Moja opinia:

Maseczkę pokochałam już przy pierwszym użyciu. Odświeża moja skórę niczym tonik oczywiście bez wysuszenia, a pozostawia skórę nawilżoną. Maseczka ma kremową konsystencje, która cudownie się rozprowadza, zajmuje to tylko chwilę, wchłania się powoli, ale dla efektu końcowego warto czekać. Maseczka świetnie nawilża skórę i nie jest to efekt krótkotrwały. Muszę przyznać, że ten produkt mnie zaskoczył, ponieważ bałam się zbyt nachalnego zapachu oliwki, absolutnie nic takiego nie ma, jest to coś delikatnego absolutnie nie powiązanego z oliwką.  Myślę, że ta maska będzie odpowiednia dla osób z suchą skórą i będą z niej zadowoleni. 










Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Mam cerę mieszaną i raczej jej nie wypróbuję :) chociaż... Nigdy nie mów nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? To byłby dobry zastrzyk nawilżenia w przypadku cery mieszanej i myślę, że odpłaciłaby Ci się przy makijażu ;]

      Usuń
    2. Cera mieszana też potrzebuje nawilżenia:) ja taką mam i chętnie używam wszelkich maseczek nawilżających etc;)

      Usuń
  2. Chętnie się na nią skuszę przy najbliższej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam suchą skórę i ta maseczka świetnie ją nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely post, happy Friday! :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAPRASZAM : http://alexandraiwinska.blogspot.com/ !
    zaczynam dopiero ale może jednak spodobają Ci się moje posty i
    zostaniesz, zaobserwujesz :)!

    A maseczka cudownie nawilża mi cerę, ogólnie uwielbiam produkty z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie po nią sięgnę, dobrze, że nie czuć oliwek zbyt mocno bo ich nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. My programmer is trying to convince me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because
    of the expenses. But he's tryiong none the less.
    I've been using Movable-type on various websites for about a year and am anxious about switching to another
    platform. I have heard excellent things about blogengine.net.
    Is there a way I can transfer all my wordpress posts into it?
    Any kind of help would be greatly appreciated!

    my web page ... Honest Xtreme Fat Loss Diet ()

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze koniecznie wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam z tej serii maseczkę oczyszczającą i też była bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)