542- Rossmann, Isana, Sommerdusche mit Mango Extrakt (Żel pod prysznic na lato z ekstraktem z mango)




Instagram


Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was recenzję Rossmann, Isana, Sommerdusche mit Mango Extrakt (Żel pod prysznic na lato z ekstraktem z mango)





Informacje od producenta:
Isana Żel pod prysznic na lato zawiera ekstrakt z mango i zapewnia optymalną pielęgnację skóry delikatnej. Odświeżający, owocowy zapach wprawia w letni nastrój i daje poczucie wolności i wakacji. Żel szczególnie delikatnie oczyszcza skórę i jednocześnie ją rozpieszcza. Łagodny kompleks pielęgnacyjny pomaga utrzymać równowagę nawilżenia skóry i chronić ją przed wysychaniem. 

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Coco-Glucoside, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, Sodium Benzoate, Glyceryl Oleate, Potassium Sorbate, Mangifera Indica (Mango) Fruit Extract, Styrene/ Acrylates Copolymer, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Lactic Acid, Sodium Chloride, Citric Acid, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, CI 12490, CI 11680.

Cena:
 3zł/ 300ml

Moja opinia:

Ten produkt pokochałam całą sobą. Kupiłam wraz ze swoim facetem kolejną buteleczkę na wyjazd. Nie da się nie kochać tego żelu. Pachnie cudownie, zapach utrzymuje się cudownie na skórze. Mimo, że na drugim miejsc jest już SLS moja skóra nie reaguje na niego jakoś zbyt mocno. W innych żelach mam wrażenie, że stężenie jest większe bo o wiele bardziej mnie wysuszają niż ten. Mimo wszystko ja regularnie balsamuje swoją skórę więc SLS nie jest mi straszny. Żel świetnie oczyszcza skórę, zmywa wszystko, nawet samoopalacz. Więc polecam każdemu kto pragnie dobrego oczyszczenia, ale za razem nie chce mocnego wysuszenia skóry. Zapach miażdży. Mango jest tak bardzo orzeźwiający, używając go macie wrażenie, że jesteście w centrum tropików nad wodą, leżycie na plaży i pijecie drinka z mango. A pomyśleć, że można mieć ten produkt u siebie w łazience. Używać codziennie i w swojej wyobraźni przenosić się na wymarzony urlop.  










Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Myślałam nad nim w Rossku, ale mam za duże zapasy i pewnie zużyłabym go dopiero w lutym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zużyłam go jako mydło w płynie. Zapach bardzo przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie wąchałam tego żelu, jak będzie jeszcze w rossie to się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie zapasy że przez najbliższe kilka miesięcy nie muszę martwić się zakupem żeli. W tamym roju miałam żel o zapachu Mango z Balei i zapach był cudowny, ten pewnie tež by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nigdy nie zwracam uwagi na produkty typowo z rossman. :)
    Zapraszam na konkurs. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/sportowa-odsona.html

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam, że mają taki żel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry produkt w niskiej cenie, jak dla mnie bomba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wypróbuje ten zapach z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for finally writing about > "542- Rossmann, Isana, Sommerdusche mit Mango Extrakt (�el pod prysznic na lato z ekstraktem z mango)" < Liked it!

    Also visit my page http://fitridini.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze kosmetyków Isany.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aktualnie go używam i też mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć:) Miło, że skusiłam Cię do pozostawienia komentarza. Jest to dla mnie bardzo ważne i motywuje mnie do dalszego działania na blogu.

P.S. Komentarze obraźliwe, które nie mają zamiaru konstruktywnej krytyki będą usuwane. Kultura na moim blogu to podstawa! Pamiętaj o tym :)